Recenze (8 377)
Pirát Blackie (1971)
Prijemne setkani s herci meho detstvi.. spaghettiovka a la pirati.
Miliónový brouk (1980)
...dobré další pokračování případů "Velké nohy"..
Policajt v Africe (1978)
Velice nádherná hudba.....a dobrý výkon Spencera.. a Bodo. :-))
100 pušek (1969)
Slušný western plný násilý podněcovaného zlomyslným plukovníkem mexické armády a jeho bandou, jež páchají zločiny na indiánském kmeni....
Vinnetou a Old Shatterhand v údolí smrti (1968)
Lepší než Míšenka, ale dabing vše kazí...teeeeen dabing....Naposledy s brutálním přihlouplým Murdochem a jeho bandou hrdlořezů, spoustou indiánů z různých kmenů a dvěma pokrevními bratry a originální hudbou Martina Böttchera..! Škoda, věčná škoda pana Barkera..
Velký šéf (1971)
Zajímavé a prostě "leeovské"...skvělá hudba.
Dobytí Planety opic (1972)
Dobrý film, stále nechápu tu ohavnou kritiku.....skvělá hudba dotváří geniálně šílenou budocnost lidstva..!
Bitva o Planetu opic (1973)
Líbí se mi celá série, nevím, proč to všici hodnotí tak negativně....jde o zajímavé sci-fi.....možná o jedno z nejpovedenějších anebo se bojíme budoucnosti?!!!:-)))
Proč se vraždí starší dámy (1981) (TV film)
Zajímavý krimipříběh s očekávatelným pachatelem.....a herectví Adamíry mě vždy ohromuje, ta geniální hlasová dispozice a jeho osobnost...setkání dvou velkých českých osobností.
Keoma (1976)
Pokračování známého samotářského pistolníka Djanga....skvělá hudební kompozice..