Recenze (8 380)
Hlídač (1970)
Snad životní role pana Hrzána. Skvělé, hudebně geniálně kompozičně vyladěno L.Fišerem.
Gangsteři (1991)
Něco jako Nedotknutelní, leč ne stejně kvalitní..!
Řecký magnát (1978)
Život jen několika málo lidí na světě a zvláště jednoho fenomenálního "extraboháče" minulého staletí.!
U nás v Kocourkově (1934)
Zase tak zábavné to není, leč tragicky místně pravdivé a kritické. Poláček měl za ušima.!
Atomové město (1952)
Zajímavé.
Lásce na stopě (2001)
No to byla zase jednou blbůstka z USA...
Chilli, sex a samba (2000)
Penelopa je vskutku půvabná žena, ale ty vlající vlasy a připitominy... :-))
Solární armagedon (2006) (TV film)
Takový zvlášť debilně pojatý snímek, kde obyčejní lidé stavájí se za ostrého svitu Slunce skoro "zombiemi"..?!!!! :-))))) A jak se tam krásně klátí...
Nepolepšitelný (2009) (TV film)
Připadá mi, že pan hanzlík, bez urážky, zapomíná tak trochu kvalitně hrát, již nepředvádí své opravdu "nadherectví" z let sedmdesátých a osmdesátých, snad je to věkem či nezájmem více ze sebe vyjevit.!?
Dotek motýla (1972) (TV film)
Mrazivě temný snímeček z dílny skvělého režiséra pochmurných děl minulých let. S fenomenální hudbou Luboše Fišera. Uzasne dilo Turgeneva.