Recenze (8 377)
Senzační Spider-Man (2008) (seriál)
Animace slušivá, více dětské zprac...
Dracula (1996) (divadelní záznam)
Skvělý Hůlka, ale žánr muzikál neuznávám.!!!
Raketa na Měsíc (1958)
Wow... no jukněte, ale netěšte se moc..hlavně se nezděste! Jinak klasika "B" filmů padesátých let typu "Mistra" Wooda... pro mtu anivitu dávám hvězdu.
Stefanie (1995) (seriál)
Hvězda za nápad... špatně, velmi špatně dovedený do cíle.!!!!!!
Madagaskar (2005)
Neumím asi tyto typy filmů nazírat... Hvězda za dva opravdu dobré vtipy a hudbu.
Žralok útočí (1999) (TV film)
Nápad tam byl, ale špatný.
Mušketýr (2001)
Záporák Roth jediná dobrá role snad..
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Ta kritika je nutná, ale takhle asi nee.!!!
Distrikt! (2004)
Nepotřebuji znovu vidět, nezajímavý příběh, leč dobrá animace.! I hudba ujde. Ale ten styl podání mi nesedl..
Král dobyvatel (2005)
Slabá hvězda za příběh, který není ani tak špatný, jako zde odvedená filmařina se vším všudy.!!!