Recenze (8 383)
Velký blázinec v malém hotelu (1999)
Neuvěřitelné, přehuštné rádoby dobrým britským humorem, tak toto se zcela nepovedlo, hvězdu dávám za originalitu jaderné elektrárny hned v sousedství hotýlku, to je opravdu komediální výhled.
Neprůstřelný mnich (2003)
Sympatický obličej pana Chowa nic neskryje, tupost této slátaniny je jednoznačná už z názvu filmu.!!! Ani pan Roden tomu příliš nepomohl... :-(
Desperado (1995)
Šílená blbost s trochou originality, leč velmi malé, modern western je silácká hloupost Hollywoodu...
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Příliš mnoho mrtvých...ale to je hold dnešní moderna...krev, "sračky", tupá likvidace tupých... :-((
Špinavej Joe (2001)
Len za místy vtipnou situaci, např. s vesmírným hovínkem... :-)
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Jean-Claude měl vždy originální jiskru, kterou však vícero promrhal na špatných projektech...!!
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Příliš umělý asympatický tým vyjma charismatu herce Harmona, klasický obličej, který se nezapomíná.. Už je toho vychrleno na nás za mořem dost, tedy alespoň na můj vkus.!!! Američanům, co je americké, Evropanům, co je evropské.. nic víc nechci.
Myšlenky zločince (2005) (seriál)
Nesympatická a asymetrická skupinka vyšetřovatelů. Občas místy dobré téma.. to vše.
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Hvězda jen a jen za slavné obličeje a krásné dámy.
Cordierovi, soudce a policajt (1992) (seriál)
Jen za Pierra Mondyho, neboť nová herecká vlna Francie posledních dvaceti let skutečně nestojí za moc.!!!!