Recenze (88)
Přišla v noci (2023)
Tak to byl pořádný horor.
Nikdo tě nezachrání (2023)
Tvl!!! To byla cyp...na, až to trhalo oči. Ještě, že se tam nemluvilo, bo by mi to utrhlo i uši. A ta hnusná herečka! Kde to kuwa vzali? Panoptikum hadra. Masakr.!
Mluv se mnou (2023)
No!... Konečně koukatelný snímeček, nápad nový a vskutku vydařený. Už dlouho se mi nestalo, že bych místo hledění do telefonu, koukal na celý film. Jo, i vizuálně dost povedené a po dlouhé době mi nevadili herci. Tady jde vidět, že dobrý film nepotřebuje desítky vražd a milión pokusů o nějaké to náhlé vylekání naivního a čekajícího diváka. Jde to i takhle famózně duchařsky. Dost bylo plkání, každý ať se přesvědčí sám.
Kostlivec (2023)
Zase jednou emerikánská příšera, to byla taková bída!!! Pro děti. Fakt pí...na na entou. Hlavně, že tam mají zastoupené celosvětové etnikum, NASRAT!!!
Někdo klepe na dveře (2023)
Jejda, čtyři idioti se přijdou pozabíjet před dva homouše 🤮👏👎 HURÁ.
Unwelcome (2023)
Gremlins a jedi v jednom, nevím jestli se mám smát nebo brečet. Nádherná ukázka zdeformovaných, šlechtou křížených, rodinami ošukaných, zmutovaných staletími incestních vztahů, mezi sebou kříženými imbeciliů a homoušů, negrů, asiatů a jiných bdsm šlechtických skupin.! Kdo chce vidět klasické "britské" ksichty! Tak ať se podívá. Panoptikum sračka!!!
Karada sagaši (2022)
Pohádka pro děti.
Blood (2022)
Taková nuda!!!
Čuník (2022)
Co dodat🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Venuše (2022)
TVL. To byla blbost. Chtěl jsem dát jednu hvězdu za herečky(u), ale nešlo to!