Recenze (133)
Here Comes Honey Boo Boo (2012) (pořad)
Já jsem malá, medová, zkurvená, píča, co má ještě víc debilní a rodiče, co ze mě dělají fakt kus odporně nechutné zrůdy, hlavně v emočním směru... Jesus tohle je fakt horší, než zooporn AKA http://www.csfd.cz/film/254580-animal-lover/
Malé královny krásy (2009) (pořad)
Tak i na nás zvrhlé, inteligentní pedofilní zvrhlíky došlo. Nastal čas, vytáhnout náš malý, chlupatý penis ve tvaru náprsteníku se shnilou předkožkou a u televize doma s manželkou masturbovat u imbecilního pořadu plných 3-7 letých televizních prostitutek. Až to budou dávat na TV NOVA, černoprdelníci to prostě nepoberou a přijde na nebevzetí. Amen pičo
Video Macumba (1991)
Nějaké tvrdší BDSM, sem tam sestřih Pattona a spol., ale já tu tvorbu mám rád, takže bez debaty plný počet.
Hora (2009)
Parodie na ISOYG??? No jasnýýý :D :D
Co děláme v temnotách (2014)
To je mazec, prostě trojice upírů co by spolubydlících a natáčí o nich reality-show. Paráááda !!!!
Griffinovi (1999) (seriál)
To jo, první dvě série fakt nuda a jen seznamování s hlavními i vedlejšími hrdiny. Ale ten styl humoru co pak nastoupí, to je fakt bomba.
L'étrange portrait de la dame en jaune (2004)
K těmto dvěma umělcům musíte mít nějaký vztah, jinak v tom nenajdete ten odkaz :P :D
Veřejný dům hrůzy (2012)
Trošičku přehnané hodnocení, ale já mám rád obchod s bílým masem, a ještě k tomu s tak reálnou atmoškou, takže palec hore.
Zlo (2005)
Pro mě osobně je to nejlepší evropský zombie flick.
Graphic Sexual Horror (2009)
BDSM stories :-)