Recenze (275)
Hollywoodští rivalové (2009) (seriál)
Viděl jsem díl Sly vs. Arnie a moc se mi líbil. V dokumentu bylo řečeno mnoho věcí, ale některé mi po přečtení Total Recallu ze strany Arnolda chyběly.
Hospoda (1996) (seriál)
Hospodu mám nesmírně rád. Nechápu tak nízké hodnocení a kritiku, protože u většiny dílů jsem se dobře pobavil. Jedná se o seriál ze života hospodských štamgastů, u kterých je důležitá společnost a pivo. Škoda, že se nenatočilo více epizod.. Za mě 80%.
Hotel Transylvánie (2012)
Hotel Transylvánie je animák, který nenadchne, ale ani neurazí. Chtěl jsem ho vidět, protože se mě přítelkyně snaží ukecat na druhý díl a tak jsem chtěl nejdříve vidět ten první. Líbily se mi ty hororové příšerky, je to trochu něco jiného, než Mimoni, kterých je dnes už všude plno. Dobré koukání jen tak na odreagování.
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Hotel Transylvánie 2 mě oproti prvnímu dílu přišel o mnoho vtipnější a zábavnější. Nejvíce mě rozesmálo želé, které muselo jet vedle pohřebáku na skůtru. Co dál bych k tomu dodal? Prostě super odreagovací animovaná komedie pro dospělé a pohádka pro děti.
Hra na hraně (2013)
Jedna hvězda mi přijde málo, tři zase moc. Čekal jsem podobný film, jako je Oko bere, nebo Dannyho parťáci, ale nějak to nezafungovalo.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Po delší době jsem narazil na pořádný mysteriózní, sci-fi seriál, který má náboj a šťávu. Zatím mám za sebou první sérii, ale pokud budou i ty další pokračovat v podobném duchu budu náramně spokojený. Filmové postavy Olivie Dunham spolu s bláznivým vědcem Walterem Bishopem a jeho synem Peterem si udržely mou pozornost ve všech dílech od začátku do konce. Jen tak dál! Za mě 80%.
Hroch (2017)
Za mě průměrný, lehce přisprostlý anglický film k zahnání nudy, který člověka nenadchne, ale ani neurazí.
Hugo Toxxx: Family Frost (2011) (hudební videoklip)
Hugo natočil pár záběrů z návštěvy zoologické zahrady, výrobny CD a Wichova studia, pak to celé sestříhal do videoklipu a vznikl z toho jednoduchý klip. Jinak na refrému slyším Vladimíra 518, ten tu chybí v popisu.
Human Traffic (1999)
Svým způsobem zábavný, svým způsobem zajímavě natočený film. Mimo divnou bandu lidí, kteří eksperimentují s drogami mé pozornosti nemohly uniktout ty drobné rozdíly. Po šestnácti letech od natočení si člověk už všímá jiných věcí. Doba se změnila, máme tu mobilní telefony a né klasické. Muzika se stahuje z internetu, máme iTunes a Youtube. Běžní lidé už si nechodí kupovat LP do kamenných krámů. Ovšem mimo to k tomu asi nemám co dalšího říct. Více mě nadchnul podobný snímek GO ze stejního roku, nebo DOPE z roku 2015.
Humr (2015)
Film Humr je podle mě vážně velice zvláštní inscenací budoucnosti. Je to tak divný snímek, až je svým způsobem zajímavý. Líbila se mi kvalita zpracovaní, ale bohužel jsem trochu postrádal emoce. Za mě 60%.