Recenze (17)
Modlitby za Bobbyho (2009) (TV film)
film, který mě nejvíc dostal...
Nahota (1970)
Utahany, nudný, bez pointy..
Máte slovo (2008) (pořad)
Odpad! Jílková odpad!
Svět přírody - Outloni z jávské džungle (2012) (epizoda)
Nic nerikajici dokument..
Zmizení (2013)
Fakt super, neuvěřitelně dobrý film!
Nesnesitelná lehkost bytí (1988)
Nuda..... Velká nuda..
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Absolutně americké.. Umělé.. Přirozené a zároveň přehnané.. Ale natolik mě to fascinuje, že nemůžu jinak 51%
Mládí v hajzlu (2009)
Tak film mě celkem zklamal, knížka je o moc lepší.. Chtěl jsem dat 2*, ale za animaci a výtvarný doplňky, který mi přišli dobrý a vtipný, dávám 3*
Šmejdi (2013)
Dost tendenční film.. Ne všichni jsou šmejdi.. A ne všude to chodí tak, jak se ukazuje v dokumentu.. Např. moje tetka se strýcem jezdili moc rádi najedli se dostali dárky a byli spokojení.. V dokumentu bylo, že všichni jsou špatní, druhá strana spokojených nebyla vůbec prezentována a určitě jich nebylo málo... Netvrdím, že to, co je v dokumentu. není zvěrstvo a ty lidi bych nechal okamžitě zavřít, ale s ´dokumentem nejsem spokojen... Podstatný je taky lidský faktor, pokud mě jedenou okradou a chovaj se ke mě špatně, nepolezu příští týden na další výlet.. 31%
Zapomenuté světlo (1996)
Krásný dojemný film. Příroda, nemoc, dobré srdce. Podle mě nejlépe zahraná role Veroniky Žilkové.