Recenze (85)
Policejní akademie 4: Občanská patrola (1987)
Očekávala jsem,že už to bude lepší,ale to jsem se šíleně spletla.Nejhorší díl vůbec.
Policejní akademie 3 (1986)
No není to hrozné,ale pravda je,že se to s jedničkou nedá srovnat.Mohlo to být o trošičku lepší než dvojka,ale stojí za shlédnutí.
Policejní akademie 2 (1985)
Očékávala jsem více,ale není to tak hrozné.Docela se i pobavíte.Doporučuji.
Policejní akademie (1984)
Super komedie, která neomrzí. Hlášky, za které se vám bránice odvděčí bolestí. Velmi doporučuji zhlédnout.
Tři mušketýři (2011)
Překvapení se sice nekonalo, ale podle mně se film vyvedl. Sice ano něco nedávají smysl , ale člověk si časem zvykne. Skvělé obsazení a i režie za něco stála. Možná se dočkáme i zase nějakého remaku.
Pád Třetí říše (2004)
Tento skvělí film poukazuje na poslední dny třetí říše, a zobrazuje i bitvy odehrávající se mimo území Německa. Také pokazuje na to jak žil lidé během války. Doporučuji pro lidí , kteří mají rádi válečné téma.
Hledá se Nemo (2003)
Nádherná animovaná pohádka nejen pro děti. Moc jsem se bavila. Jsem ráda, že jsem tento film viděla. Vřele doporučuji ,je skvělá pro děti.
Atlas mraků (2012)
Knižní předloha se mi zdá lepší, ale nad filmem se nedá zanevřít.
Slunce, seno, erotika (1991)
Mohlo to být lepší. První dva díly byly bezpochyby lepší. Očekávala jsem víc.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Moc dobrá komedie. Člověk se u této komedie nenudí, ale hlavně se dobře pobaví.