Recenze (929)
Bartkowiak (2021)
Že to bude jasný béčko o pomstě za bratra a k tomu se nabalí všechny možný klišé bylo jasný. Takže tu nechybějí ani mafiáni a zkorumpovaná policie. Mě vadilo spíše docela nezáživnost filmu, kde kromě jedné talentované blondýnky, kterou musí určitě bolet večer záda, toho ostatní moc, co se týká nějakého charisma nepředvedli. Prostě film nemá co nabídnout. Rvačky jsou úsměvný, dialogy strojený, napětí žádné.
Beckett (2021)
Mam rád přírodu a naháněčky v ní. Tady je to celkem hezky rozjetý, a i srozumitelně vysvětlený, proč po něm jdou. Celkem jsem byl na vážkách, kolik tomu prdnout hvězdiček, ale ty se dají korigovat, takže na pohodu. Určitě lepší průměr přátelé.
Děda, postrach rodiny (2020)
Čekal jsem větší zábavu ve stylu Jeho fotr, to je lotr! Ale nestalo se. Že by se u toho člověk nudil, to se také nedá říct. I se párkrát zasměje. Jenom si myslím, že se z toho dalo vytřískat více. Za mě průměr.
Můj kámoš špión (2020)
Že to bude oddechovka bylo jasný, ale upřímně jsem to čekal trochu zábavnější. Holčička mu mohla více zatápět a on se mohl více neohrabaně ucházet o její maminku. Takže průměr.
Relikvie (2020)
Teda Vážení, celkem jsem se těšil. Mam tyhle tipy hororů rád, jenomže to by se tam muselo něco dít. Asi za hodinu dvacet jsem se dvakrát trochu lekl. A velkolepé finále se přiznám, jsem prostě nepochopil, to šlo úplně mimo mě.
Mauritánec: Deník z Guantánama (2021)
Tak zkusím ohodnotit samotný film, aniž bych moc zabředával do politiky i když to bude asi těžký. Ze začátku, než se to rozjede, to může působit i dost nudně, ale, jak se prokousáváme dál do minulosti, tak to začíná nabírat to správný tempo v očekávání právnické bitvy.
Expedice: Džungle (2021)
Mam rád dobrodružný filmy i když tohle pomalu směřovalo spíše k pohádce. Kdo už je uštvanej a chce si hezky odpočinout a má rád legendy, výpravy, parníček, indiány, kouzla, zvířátka, tak proč ne. Samozřejmě od podobného snímku nelze očekávat smysluplný děj, tam jde hlavně o nějakou tu akci, zábavičku a ta tam byla.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Jak už jsme asi zvyklý u téhle série, je potřeba se nechat bavit a vypnout mozek. Stejně jsem se, ale u některých scén neudržel a vyprsknul smíchy. Protože vypnout mozek nejde, je to jakoby vám někdo říkal, přestaňte dýchat. Takže zábavy a honiček byla spousta, takže by mohla být spokojenost, jenomže...Když si vzpomínám na první díl, jak to začalo, závodění na ulici a dneska už s autem plachtěj ve vesmíru, tak nevím, kam to tvůrci chtějí ještě posouvat a jestli to už není příliš. Možná by bylo nejlepší to típnout, jenomže dokud to ponese, tak to pojede dál. No jsem moc zvědavej na desátý díl.
Rozhněvaný muž (2021)
Jak jsme už zvyklý u Jasona tak se můžeme těšit na drsný kukuč a nějaký to mlácení. Tady se k tomu přidává docela solidní příběh a rozehrává se hra, kde není úplně jasný, kdo bude mít navrch. Je to parádní akční jízda a já byl velmi spokojen.
Amerika (1994)
Musím se přiznat, že tento film mi pořád unikal, věděl jsem teda, že existuje, ale nějak jsem se k němu nemohl pořád dokopat. Vždycky mi ho připomněl soundtrack od Lucie, který se mě velmi líbil. Knižní předlohu neznám. Chápu, že měl film působit depresivně o nenaplnění amerického snu, takže vyvolání té tísnivé atmosféry je vlastně v pořádku i když tam hrála plejáda herců, které máte zafixované, jako komiky tak je to těžké. Asi v polovině jsem si dokonce řekl, že jsem vlastně o nic nepřišel. Ale je pravda, že na to nechcete koukat stále znova, ale určitě ve vás něco zanechá, což se u jiných filmech nedá říct.