Recenze (2 842)
Grinch (2018)
pěkná animace, milé ale až moc dětské
Vzkaz v láhvi (2016)
jako každý díl-skvělé
Overlord (2018)
Velmi zdařilý válečný horor.
Žena v kleci (2013)
Laťka nasazena vysoko - už první díl hodně solidní
Zabijáci (2014)
výborné
Touha po moci (2014)
Trošku bez života
Složka 64 (2018)
velice solidní, až na tu sluníčkářskou notu ke konci
Psí domov (2019)
krásný pesan a puma:-) odzbrojující
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
zklamání, ukecané bez pointy
Já, knedlíček (2018)
Pohodička...sympatický film a hlavně Jennifer:-)