Recenze (56)
Rick a Morty - Série 7 (2023) (série)
První série, ve který mě vyloženě sralo koukat na jeden z dílů, tím byla Vzpoura numerikonů. Kvalita šla dolu. Dabing sice i přes odebrání Roilanda super, ale v sérii bylo spoustu nudných dílů. Na druhou stranu polovina dílů byla hodně povedená a některý díly bych zařadil mezi to nejlepší, co seriál nabízí.
Jen Bůh odpouští (2013)
Vypadá to hezky, ale je to o ničem a já bych byl raději aby to nevypadalo hezky, ale bylo to o něčem.
Šingeki no kjodžin OAD (2013)
První dva příběhy dobré, třetí nudný to zkazil.
Love, Death & Robots - 2. svazek (2021) (série)
Love, Death & Robots by pomohlo, kdyby za každou cenu nechtěli udělat co nejvíce dílů, ale kdyby se vydali jen ty s dobrým nápadem. V této sérii jsou opravdu dobré jen 2 povídky (Zakázané Ovoce a Sníh na Poušti) a to na 8 dílů nestačí. Ostatní jsou nemastné, neslané a díl Azyl silně podprůměrný a neoriginální. Uvidíme jaká bude 3. série.
Perníkový táta - Série 1 (2008) (série)
Breaking Bad je často označován jako nejlepší seriál, ale po zhlédnutí první série to na mě tak rozhodně nepůsobí. Ne že by se jednalo o špatný seriál, ale čekal jsem mnohem více. Prý to ale teď bude lepší a lepší, tak uvidíme (3,5*)
Rozhněvaný muž (2021)
Guy Richie dokazuje, že se jedná o jednoho z nejlepších režisérů.
Obvyklí podezřelí (1995)
No na 88% to úplně není...
Rick a Morty - Série 4 (2019) (série)
I přesto, že v této sérii se objevil nejslabší díl celého seriálu (Díl s vlakem) dávám stále 5* Tato série stále měla výborné epizody, těším se na pátou sérii
Papírový dům: Fenomén (2020)
Lidé jsou z toho seriálu nějak až moc nadšení. Vždyť to ani není tak dobré... A tenhle dokument spíš než nějaké informace jen tvrdil jak jsou úspěšní a super... 1*
Bodyguard (2018) (seriál)
Po vydařeném atentátu se to opravdu rozjelo... paráda.