Recenze (1 862)
Vynález zkázy (1958)
nejvíc zbožňovaná ponorka Sword s ploutvema, kterou jsem si postavil v několika exemplářích. 100%
Cesta do pravěku (1955)
nádherná práce, kam se hrabe Špilberk z potraceným světem. 100%
Baron Prášil (1961)
Milda byl luxusní Prášil. A Zemanovy efekty jsou pro mě pořád to nejlepší co může být. Srát na digitální efekty. 100%
Akce Bororo (1972)
Svého času velmi podařené sci-fi, české produkce.
Angláni na útěku (2018)
Perfektní feťácká komedie. Pravda tenhle extra suchý britský humor nemusí každýmu sednout. všichni protagonisté perlili jak na běžícím páse. Hlavně teda Tim Roth byl excelentní, jak do sebe klopil furt chlast, koks a ještě patáky. po dlouhé době jsem se bavil celou dobu. 96%
Spalovač mrtvol (1968)
co dodat, Ruda tu byl extra slizký, přesně jak to mají mazlíčkové rádi. 100%
Monty Python a Svatý Grál (1975)
legendární klasika, kterou si kdykoliv rád znovu pustím. 94%
Halloween (2007)
z odstupem času musím změnit hodnocení na plný počet. Protože po některých dílech Halloweenu, který vyloženě postavu MM prznili, je jeho rýmejk, velkou poctou. +Zachovaná Carpiho znělka.+ maska vypadá moc dobře. + Darien tu ukázala kozičky. + hromada krve. + Velká plejáda hororových legend. 92%
Plán 9 (1959)
legendární zábavné skify Wéčko. Dnes už opravdu kultovka která pobaví. 100%
Pěst Ježíšova (2012)
Ten Ježíš byl fakt hustej týpek. Konečně někdo natočil pravdivej dokument o jeho práci. Porcování zombíků rybí kostrou bylo výborný. Fakt že jde o pravdivý doment dokazují i zombie kovbojové. 100%