Recenze (1 862)
Tajná invaze - Domov (2023) (epizoda)
další slabej seriál od MC. Nejlepší tam bela Soňa, no měla málo prostora.
Tetris (2023)
no čemu jinýmu dát plný počet než filmu o tetrisovi a gameboyovi
The Last Voyage of the Demeter (2023)
ach jo, proč já se na to tak moc těšil :( pokus GlumoFrákulu ala Vetřelec, je fajn nápad. Nicméně film má zbytečný citečkování, a inteluguánalní kecičky přemoudřelé cvičené opičky. Chjóóó... Zkrátit stopáž o 30. minut a docela bych se i bavil.
Transformers: Probuzení monster (2023)
další multikulturně korektně obsazený digimrdník.
Vocasy na tripu (2023)
krásný rodinný film s pejsky
Vřískot 6 (2023)
Překombinovaná multikulturně osázená sračka. Nejstrašidelnější tu byla akorát Kártny, kerá by měla už jen dělat dubla Alienovi nebo Predátorovi. Jednu jebnu za sladkou Jendu Ortézovou
Wonka (2023)
Karlík a továrna na topinky. Další multikulturní buzikální paskvil.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
vyrůstal jsem na seriálu z 1987, ten byl a je super. Tohle byl nehoráznej paskvil. Nevadí mi prappdivná plastelénová animace. Ale že zahodily zajímavý příběh o zrodu Třísky a želv. A bohha, původní April bylo kost, proč tady je tlustá škaredá vopice......
Andor - Kassa (2022) (epizoda)
přehlídka voblud. To neměli na kástingu někoho aspoň trošku sympatickýho?
Andor - Zúčtování (2022) (epizoda)
stejně blbé a nezáživné jako Rohlík Jedna. Totálně zbytečný seriál. Snad aspoň Štekna bude trošku dívatelná :(