Recenze (1 864)
Halloween (1978)
jó jó, Carpi prostě umí udělat správný přepínač :) Dnes už klasika, co víc dodat.
Halloween: H20 (1998)
Návrat JLC byl perfektní a vůbec je fajn že tohle pokračování navazuje na 1+2 a ostatní filmy ignoruje. 86%
Halloween II (2009)
Týýý vole!!!!! Tehle snad Rob točil, těžce nadopovanej pampeliškovým vínem a našňupanej skelnou vatou néé. První díl se mu povedl a tohle bylo kurva jako co? Jako fakt sorry ale tohle je odpad. A to mám jinak Robovu tvorbu docela rád.
Halloween II (1981)
velmi podařený pokračování.
Halloween III (1982)
Jako skifi béčko to docela ujde. Akorát bych vůbec neřadil k téhle série, bo je to ultra blbost
Halloween končí (2022)
sakra ani nevím za co dávám tu jednu hvězdu. Bo tohle byla řídká srajda. Nechte už tyhle starý klasiky spát....
Halloween: Prokletí Michaela Myerse (1995)
Týýý jo, proč tak zbytečně překombinovanný děj? Očvidně patřil scénář původně k jinýmu filmu. Okultisti, mimozemský embria, divný doktoři.... 51%
Halloween zabíjí (2021)
už mi to přide jako zbytečný dojení značky. Utahaný dialogy, plnění kvót buzerantama, Žádný kozy. Míšovo vraždění docela ušlo ale odvařené steho nésu. 42%
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
kerýho šulina napadlo Majkla narvat do realityšou. Toho chlapa by měli ubodat manikůrvníma nůžkama aby chcípal sakra dlouho!!!! Ta jedna hvězdička je za úvodní scénu s Jamie. Zbytek je odpad. 5,7%
Halloween 4: Návrat Michaela Myerse (1988)
Návrat Majkla se povedl.