Recenze (244)
V Bruggách (2008)
Nemám slov. Top 5
Nikdy to nevzdávej (2008)
Tak trochu jako fight club???? No tak letos jsem se ještě víc nezasmál.
Prci, prci, prcičky: Na táboře (2005)
Škaredý film
Resident Evil: Zánik (2007)
Hezký film.
Shortbus (2006)
Nonetův nejoblíbenější film.
Pomsta šprtů (1984)
Škaredý film
Obávaný bojovník (2006)
Škaredý film
Sejmi je všechny (2007)
Škaredý film
Smrti napospas (2006)
Hezký film
Gauneři (1992)
Hezký film.