Recenze (752)
Násilník (1976)
Trochu slabší padouch, nežli v předchozích dílech, ale i tak povedený kousek. Harry Callahan je prostě klasik.
Kopačky (2008)
Další film ze stáje jménem "Judd Apatow". Do kterého se mi upřímě po shlédnuti Superbad vůbec nectělo, ale nakonec jsem víc než spokojen neokoukaní herci, parádní momenty a neotřelé vtipy. Určite zaím to nej co jem od tohoto producenta zatím viděl (počítáno včetně 40ti letého panice).
Karanténa (2008)
Původní [Rec] neviděno, takže docela solidní hororový zážitek, jen trochu problem, že histerická hlavní hrdinka mi nesadla a jen jsem se tešil až poputuje z plátna a s hlvním hrdinou v podání kamerama se těžko ztotožnit, když se po téměř celý film vlastně neviděn.
Proroctví (2009)
Škoda toho konce, jinak příjemné.
Stmívání (2008)
Film stojí a padá s kvalitou předlohy, mě to neoslovuje a ta první hodinka a půl mě dokonale uspala.
Strážci - Watchmen (2009)
Předlohu jsem nečet, takže nemohu soudit jak dobře z ní film vychází. Nicméně filmově jde o podařený kousek, ale přesto, že se celkový děj se dá shrnout jednou větou, film je neuvěřitelně roztahaný 162minut! které opravdu jen tak neutekly a dost častou jsem si říkal, že už by to mohlo skončit, když se tam stejně nic neděje (to 152 minut Temneho rytíiře to je jiná káva)!
Yes Man (2008)
prijena komedie, co neurazi a naserviruje presne to co by clovek mohl cekat, 3,5*
Spirit (2008)
Oproti Sin City: lépe převádí zákonitosti komiksu, nemá to režisára jehož jméno by vyvolávalo davovou mánii, hodně ujeté, člověk se i zasměje, kočky, ale hlavně není zdaleka taková reklamní masáž. Docela by mě zajímalo hodnocení pokud by film přišel ješte před Sin City :D. Doporučené komentáře: Tetsuo
Dvojí hra (2009)
Jména tvůrců vzbudila velká očekávání, takže výsledný dojem je spíše zklamáním.
International (2009)
Tento film má vážně hezké lokace, hodne špatnou hudbu (až na momenty), a trochu kostrbatý scénář, nic co bych potřeboval ještě vidět.