Recenze (2 031)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Kokotsky superiózní nášup multiradosti,. žeby se mi samo o sobě dostalo moudra na toto počumět, to zrovna nee, ale pánžto mi kolegině Catella poradila, tak sem to sjel. Nu a pochcával jsem si zadek (prdel) smíchy a to právě tak akurát namícháno s vyklepanou čelistí strachy .. blbost ? No jasně, jako všechno tady, ale tak blbá blbost, že i já, blbej blbec z toho slintám blahem.. Víš jak..
Equilibrium (2002)
Nesmyslnost života a samotného bytí je v Equlibriu povíšena na umění. Zvláštní film, který i přes neskutečně píčovitej obsah je super koukatelnej a snadno ve mě zanechal hlubokou stopu. Ďouru. V hlavě. V zadku .-)
Puzzle (2018)
Absolutně normální film, něčem, o životě, bez keců, sic mě moc nebral, nevtáh, nezaujal, přes to je jistě zajímavej,pohodovej, má duši a konec konců i smysl.
Trojí hranice (2019)
Banda ultramega drsoňů, co se ženou za vlastním ocasem a zcela jasně potvrzují že : kdo chce moc, má nakonec kulový. Jinak super podívaná, akce za akcí, nejvíc mě bavilo pálení bankovek, díky kterýmu se dost zkušená parta nechá připostřílet připosranejma záprdkama.
Taxi 121 (2016)
Čekám čekám, že to Matěj nějak zachrání, a čekám marně, celou dobu se o něj třesu strachy, vcuclo mě to do děje že jsem zadkem štípal vořechy, marně jsem prosil ať už přestanou ty vodbočky a věnuje se to nějaký akci. No a akce v tom moc není, napětí fakt dost, Matěj se s tou přiblblou krávou už nesetká, a mě asi rovnou vyškrtněte ze seznamu adeptů na taxikaření.
Přežijí jen milenci (2013)
Asi kvalitní film, Eva je slušně vytuněná čubka, ale stejně mi z toho všeho zbyl v kebuli jen totální kolaps.
Syn zmaru (2014)
NO, kde jsem byl, že mi takovej skvost unikal pět let ?? Kde se vzal Julek Avery ?? Nejdřív mě dostal Overlordem, a teď tímhle povedeným synkem. Paráda. Bez chybky. Super nářez od a do zet.
Overlord (2018)
Jak se řekne dokonalost jinak ?? .........OVERLORD.
Dívka v pavoučí síti (2018)
Lisbetka je nesmrtelná kombinace všech akčních hrdinů, zabalená v dokonale koukatelným hávu. Pavoučí síť popisuje proč a zač Lisbetka vlastně je, a přes to, že ji nehraje Noomi, je to super film kterej mě zděsil pouze ke konci, jak si sestřičky vyprávěly o hovně, naštěstí to trvalo pouze malý skok, a bylo po pičce. Vypnout mozek a nechat se unášet. Neřešit milion nepochopitelných přesunů atd. Prostě si jen vychutnat to fajn, co nám Alvarez naservíroval.
Milionová bankovka (1954)
No jo, to je film. Jen mi trochu sere, že nemám tu genitální bankofku...