Recenze (456)
Podivuhodná dobrodružství Paula Harkera (2019)
Nezaujalo. I přes krátkou stopáž mě to nudilo. Námět byl velmi dobrý, ale zpracování se dle mého názoru moc nepovedlo.
Školka pro seniory (2019)
Nenadchne, ale neurazí. Taková komediální klasika, kde všechno nakonec dobře dopadne.
Králíček Petr bere do zaječích (2021)
O trochu slabší než první díl, ale dítěti se to líbilo, takže účel splněn.
Zůstat v klidu (2019)
Přes pomalejší rozjezd se to nakonec promění v celkem slušné drama. Filmy z psychiatrických léčeben mám moc ráda, baví mě sledovat nahnuté životní osudy zlomených duší. Hlavní představitelky byly skvělé a bylo zábavné je sledovat.
Cesta za smířením (2021)
Jo, dobré, drsné, Norové tyhle věci prostě umí.
Zásek (2021)
Z námětu filmu jsem byla nadšená, komedie o covidu a ještě od Francouzů, kteří u mě v tomhle žánru jasně vedou. Zpracování není vůbec špatné, tak nějak typicky francouzské. Značnou slabostí je ale dlouhá stopáž, díky které se film chvílemi dost vleče a najdou se i nějaká hluchá místa. Vtipných hlášek je zde dost, věřím, že se hodně lidí zasměje. Mě to hodně připomínalo realitu - lidé se udávají, přehání to a obtěžují s tím ostatní, nebo už mají pandemii a lockdownu plné zuby. Ale jsem moc ráda, že něco podobného vzniklo, snad jednou bude tento film na tohle všechno jen úsměvnou vzpomínkou.
Jabka (2020)
Námět je skvělý, jak již zde ale psali ostatní, samotnou pandemií se film v podstatě vůbec nezabývá. To mi ale vůbec nevadilo. Film se zabývá spíš psychologickou stránkou hlavní postavy a na konci to do sebe všechno pěkně zapadne. Podnětů o kterých můžeme přemýšlet je v tomto filmu mnoho. Jediné mínus je velmi pomalé až uspávací tempo. Jo a je dost pravděpodobné, že v průběhu sledování dostanete chuť na jablko.
Viník (2021)
Originál jsem viděla, ale uvědomila jsem si to až při hlavním zvratu, že tohle už odněkud znám. Do té doby jsem netušila, že se jedná o remake. I tak jsem ale spokojená. Moji pozornost to udrželo, na sobotní večer tak akorát. Neříkám, že je to lepší než originál, ale ti, co ho neviděli, nebo si ho už tak dobře nepamatují jako já, by zklamání být neměli.
American Horror Story - Zima zabíjí (2021) (epizoda)
Takhle zkazit celou sérii. Ostatní už to řekli za mě, víc není třeba dodávat. Škoda.
Rebeka (2020)
Příjemně překvapilo, čekala jsem spíš nějakou duchařinu a místo toho jsem dostala celkem solidní thriller. Stopáž bych zkrátila, ale jinak se na to nedívalo špatně. I ten závěr mě překvapil. To, že se jedná o remake neřeším.