Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Tak tenhle sitcom mě zasáhl jako blesk z čistého nebe a perfektně mi sedl. Přesně tento typ humoru miluju, a když k tomu připočítám geniální (a zároveň velmi sypmatické herce), originální a praštěné scénáře, je pro mě v každém díle o zábavu postaráno. Já bych se asi celou stopáž chechtal i kdyby se tam Manny s Bernardem jen tak producírovali a nic neříkali, takoví jsou to řízci:) Nemůžu jinak než pět hvězdiček!
Červený trpaslík (1988)
Městečko Twin Peaks (1990)
Chalupáři (1975)
"Ale on nečeká zbytečně, on čeká v hospodě!". Slabší čtyři hvězdičky - za nevyváženost. Socialistické kecy holt patřily (patří) k době. Sovák s Kemrem jsou vynikající - i Menšík se mi líbil, naopak trpěl jsem při Hlinomazovi. Znovu to chci ovšem vidět až někdy před důchodem:)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Odpočinková zábava s bezvadným obsazením. Jasně, kvalita kolísala (aby ne, když dílů bylo hrubě přes dvě stě), ale v každém pokračování se pár dobrých vtípků našlo. Rozhodně jeden z mých nejoblíbenějších sitcomů. Čtyři a půl!
Futurama (1999)
30. 1. 2010 - Postupem času jsem prošel okamžiky, kdy se mi některá z postaviček hodně zalíbila a měl jsem ji za nejoblíbenější z Futuramy... teď už jsem ve stádiu kdy to jsou všechny:) Nechce se mi Futuramu porovnávat se Simpsonovými a zkoumat, který ze seriálů je lepší, protože fantastické jsou oba a rukopis autorů je jasně čitelný. Takový typ televizní zábavy opravdu můžu, čtyři a půl.
Krok za krokem (1991)
Četnické humoresky (2001)
Hospoda (1996)
Snad jediný koukatelný český sitcom. Solidně zahrané, většinou alespoň trošku vtipné, občas ještě vtipnější, vyloženě trapné snad nikdy. Pro krátký oddych, proč ne...? Lepší tři.