Recenze (142)
Bill Bailey: Part Troll (2004) (pořad)
Perfektní.... hlavně Love song a narážka na Kraftwerk
Gynekologie 2 (2007) (seriál)
Gynekologie má pravda slabší stránky, ale i tak je to většinou sranda, nejlepší je Ondřej Vetchý jako Vlasta Parkan, od kterého bych učinkování v takovémhle seriálu rozhodně nečekal.
Rok ďábla (2002)
Tohle je taková nádhera. Rozhraní reality a fikce zde neexistuje a je to dobře, protože obě části se nádherně spojí a my, pokud nejsme životpisci Jaromíra Nohavici či Karla Plíhala, nevíme, kde se bere z jejich životů a kde z imaginace pana režiséra Zelenky. Krásný přiklad toho, kdy se střípky dokážou spojit ve velký nosný celek.
Venkovský učitel (2008)
Další opus pana režiséra Slámy. Je to krásné, je to citlivé, je to pravdivé a mně se to moc líbilo. Ale něco jakoby mně v tom díle chybělo. A nebo přebývalo. Ale to je moje vina.
Edith Piaf (2007)
Pěkný film, jenom trochu rozházený, jednotlivé skoky do různých období jsem často nestíhal, ale možná to bylo mojí vinou. Samozřejmě výborná Marion Cotillard, která poprávu získala Oscara, jen s tím Českým lvem pro její výkon nesouhlasím, už proto že se jmenuje ČESKÝ.
Václav (2007)
Docela povedený film, jen ta hudba Jana P. Muchowa byla hodně podobná té z Grandhotelu, takže mi automaticky evokovala panorama Liberce a Ještěd, ale to se s vesnicí Václava moc neslučovalo, jinak perfektní budař a trojan a i paní Vašáryová potěšila, a určitě bych jídal na lva místo Cotillard, ale už to raši nebudu rozmazávat...
Gympl (2007)
Akademikům nikdy nezapomenu že si vzpomněli jen na paní Bydžovskou, neboť Mádl mi v tomto přišel taky výborný (Rozhodně lepší než pan Polívka jako Stano z ROMingu). Chová se naprosto přirozeně a neztrácí se ani vedle Matonohy nebo pana Schmitzera. Jinak z filmu jasně čouhá ona Vorlovost, která byla nejsilnjší asi v Kouři. Všechno je prostě takové ponuré, alespoň na mě to tak působí.
Pravidla lži (2006)
Moje první setkání s Robertem Sedláčkem a už tehdy to byla láska na první pohled. Příběh je sice v závěru překombinovaný, ale naštěstí nijak neubírá vybudované atmosféře a dobře vystiženým nekarikaturním charatkerům. Taky první polistopadový film, ve kterém mně přišla střelba z pistole věrohodná...ale to je jen na okraj.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Geniální! Mnohem lepší jak předchozí film!
Po hlavě... do prdele (2006)
Pokud to myslel Bystroň jako parodii, nebo to bral s takovým nadhledem, jak to může být bráno, pak je to povedené dílo. Tomu ovšem bohužel nevěřím. Takže jestliže to myslel jako seriózní akční film, pak by měl být minimálně vyhoštěň pro vlastizradu v oblasti kultury, protože tenhle film je fakt marnej....