Recenze (5 590)
...a Amazonka mlčí (1963)
Tohle strašný dobrodrůžo si pamatuju z televize a tenkrát se mi moc líbilo. Škoda, že čas tolik změnil.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
No, fikce jak hrom,ale o to nejde. Není to moc zábavné a ani dobře natočené. Kdo bude příště?Jefferson, Kennedy,Nixon nebo třeba Bush?
Absolution (2015)
Bojovník lámající kosti, který nikdy nekrvácí, narostl do obřích rozměrů a je zněj obézní bijec, který nemůže dýchat ani při chůzi po rovině. I tak není Seagal sebekritický a stále se pasuje do pozice akčního hrdiny. Naštěstí je zde docela dost akce a není špatně natočená. Příběh opět na bodu mrazu a záporák v podání Vinnieho Jonese je pouhou parodií na padouchy, které kdysi hrával.
Absolutní moc (1997)
Skvělé obsazení a úvod vypadal velice zajímavě, ale pak se to zvrhlo v jednu velkou nezáživnost a nudu.
Absolvent (1967)
Naprosto skvělá romantická komedie, takový se už netočí. Dustin Hoffman je naprosto dokonalý a Anne Bancroft naprosto děsná mrcha.
Absurdistán (2006)
Myslím, že jsem rád, že se nedožiju roku 2505. Jedna z nejhorších apokalyps jaká může nastat. Žádná válka, žádné nemoci, jen naprostá lidská demence.
Accident Man (2018)
Když nebudu počítat filmy o Boykovi, tak je tohle asi nejlepší Adkinsův film, kde má hlavní roli. Akce je požehnaně a je výborně natočená. Sem tam padne i humor a obsazení je víc než luxusní v tomhle žánru. Snad jen kdyby závěrečný kecy nebyly tak stupidní.
Accident Man 2: Zabijákova dovolená (2022)
Nutno uznat, že je to mnohem slabší než první film. Adkins je sice fajn a akce je slušná, příběh sice jednoduchý a ohraný, ale mě spíš štvaly některé postavy, zejména ten rozmazlenej fracek v pyžamu a čínská bojovnice. Nicméně, pořád to bylo slušné.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Pár vtipných scének, jinak trapnost a blbost.
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Úvodní parodie na Cliffhangera mě pobavila. Zbytek filmu je naprostá sračka