Recenze (65)
Program na ochranu princezen (2009) (TV film)
Dve hviezdičky: Demi Lovato, Selena Gomez
Princ z Persie: Písky času (2010)
Musím povedať, že ma to pozitívne prekvapilo. Ťažko mi je byť teraz objektívny, ked som bol prakticky odchovaný na tejto hre a ako uznáte tí, všetci, ktorí mali možnosť hrať Piesky času - Nie je to koniec, ktorý sme tam všetci chceli vidieť?:D Musím povedať, že herecký výkon na výbornú v podaní oboch hercov. Myslím, že Gemme svedší opálenie oveľa viac ako londýnksy dážď. Jake namakal svaly a parkouruje ostošesť. Skvelé hlášky, niektoré ma obzvlásť dostali, či už z úst princezny a princa, ale Alfred so svojimi pštrosmi nemá chybu. Pokial nič nehladáte a chcete si odpočinúť popri dobrodružno-fantasy romantickom filme tak toto je to pravé. Dal by som tomu 5, ale nemôžem a to len z jedného dôvodu, a tým je strich. Bolí ma brucho, ked na tie zle zostrihané scény pozerám.
Dožeň, co se dá! (1999)
Veľmi zaujímavo podaná sci-fi romantika. Musím povedať, že som sa dobre zasmial. Arcibiskup bol svetový .:)
Počátek (2010)
Tak to bol teda zážitok.:D
Proroctví (2009)
:D. Jaj :D Vtipné
Asterix a Vikingové (2006)
Jeden z najlepší asterixových filmov. Narozdiel od niektorých iných častiach série, tento film ma dobre rozosmial. Aj ked to je trošku pritiahnuté za vlasy, ale ked nič nehladáte, ale chcete si odpočinúť a zasmiať sa, tak je to to pravé.:D
Smrt čeká všude (2008)
?!
Sedm životů (2008)
;-(
Push (2009)
Ďalší s radu filmov, ktorý nevyužil svoj potenciál. Musí sa mu uznať oreginálnosť podania telepatických, telekineckých a vreštiacich schopností:D. Ale... kde začať. Dosť som sa strácal v charakteroch a rôznych bezvýznamných žvástoch, dejová zložka nič moc - očakával by som tu trochu komplikovanejšiu zápletku ale koniec to tak trocha vyvážil. Dojem - priemer. Očakával som až moc z tohto filmu.:(
Pozemšťan (2007)
Hodina a pol žvástov.