Recenze (326)
The Last of Us (2023) (seriál)
Famózní Bella Ramsey a Peddro Pascal.
Transformers: Probuzení monster (2023)
Ja Durak takoj že jsem si to pustil, ani nevím proč jsem tomu dal za 1.Herci nesympatičtí scénář čirý blábol snad jen ta akce.
Avatar: The Way of Water (2022)
V éře pičovin od Marvelu je to jak zjevení. Cameron je bohužel jen jeden ale líbí se mi to jak těm různým Dok torům Thorům Panterům a já nevím všeho ještě natrhl prdel.
Batman (2022)
Skvělé, ale půl hodiny ubrat. Myslím si že říznout by bylo do čeho no a pak by to bylo za 5.
Bosch: Odkaz (2022) (seriál)
Kéž by jsme byli schopni někdy natočit takové ,,průměrné" série. 5 nic víc nic míň.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Poslední Marvelovka na kterou jsem se nechal přemluvit od své ženy, díky bohu i ona má stejný názor. Mimochodem chtěl bych být v paralelním světě kdy za zhlédnutí takové pi..... by měli platit divákovi.
Gangy z Birminghamu - Série 6 (2022) (série)
Zklamání, místo starých Peaky Blinders je naservírováno nějaké cikánské vúdú. Další sérii bych už nedal a to jsem to měl hodně vysoko.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Znáte to jak vařila myšička kašičku ? Do téhle kašičky naprala co se dalo až to skoro nebylo k jídlu.
Menu (2022)
Tohle by měli servírovat v poslanecké kantýně když jde na sváču SPD.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Velké zklamání, prostě to tam není. Utahané a ani jedna z postav mě nezaujala.