Recenze (1 334)
Impérium - Mafie v Atlantic City - Série 3 (2012) (série)
Táto séria je dôvod prečo mám tento seriál medzi obľúbenou desiatkou. A ten záver je proste fantastický!
Příchozí (2016)
Výborný scifák o nezvyčajne milujúcich mimozemštanoch. Veľmi dobre obsadení herci, avšak celý čas som si kládol otázku, že čo robili ostatné narody, keď správny kontakt naviazali len Američania a najmä prečo práve ONA?! Ináč je to netradičná konverzačná dráma, ktorej koniec však z vás nevyždíme emócie tak, ako to urobil napríklad Nolan.
The Boy (2016)
Trošku dlhý film s takou jednoduchou myšlienkou, avšak záver si myslím prekvapil každého.
Hledá se Dory (2016)
Prakticky to isté, čo Nemo, akurát Dory ide divákom viac na nervy. Ale vidieť, že narozdiel od ostatných sequelov na tomto si Pixar dal záležať.
Podfukáři 2 (2016)
Mne osobne ani jednotka neprišla veľmi pozerateľná, ale herci a pár slušných trikov to celkom zachránili. Tu je len pokus o rozvinutie príbehu, ktoré je kostrbaté, až je to smiešne. Vynárajú sa tam staré postavy, ktoré už mali byť dávno uzavreté a do toho Radcliffe, ktorý tam má veľmi nezaujímavú postavu. Dej sa pokúša kombinovať a vyťahovať prekvapivé zvraty, všetko sme však už videli predtým.
Kickboxer: Vengeance (2016)
Snaha bola, ale celý ten dej je totálna kravina, ktorá sa nedá brať ani trošku vážne. Beloch s typicky americkým menom "Tong Po" zabije brata a ten lepší brat ho chce pomstiť. Je jedno aká je Bautista korba, charizmu na hlavného záporáka proste nemá. Shahlavi sa síce snaží a nejaký talent by tu aj bol, avšak pri ich záverečnej bitke sa viac zapotil strihač než dvaja herci. Aspoň, že výber hlavnej kočky sa vydaril a scény s tou aziatkou sú vrcholmi filmu... tak trochu aj doslova ;) K Van Dammeovi len toľko, že by mu mali vysvetliť, že klobúk automaticky z neho nerobí Eastwooda a nosiť to v jeho veku je totálne klišé. Akurát, čo vo mne zanechalo dobrý dojem bol záverečný tanček, ktorý nanešťastie nedokázali zakomponovať aj do deja ako poctu originálu.
Detektiv z Hongkongu (2016)
Hrozne nevtipná komédia s neuveriteľne pomalým Jackiem, ktorý je očividne unavený. Knoxville neurobí jeden dobrý vtip a dejovo ani neviem o čom to malo byť.
Tajný život mazlíčků (2016)
Námet je bezchybný, avšak celá tá dejová linka mi prišla nehumorná a ani trošku originálna.
Než jsem tě poznala (2016)
Romantický remake Nedotknuteľných bez nejakého humoru, zato však so srdcervúcim koncom, ktorý je každému jasný už z nadpisu.
Anthropoid (2016)
Výborný film s veľmi slabým úvodom, ktorý nám má hrdinov romanticky zblížiť, avšak nemá čím novým zaujať. To sa našťastie netýka druhej polovice, ktorá je vážne veľmi dobre spravená a na konci, hoci som vedel, čo sa musí stať, som mal slzy v očiach.