Recenze (108)
Cry Macho (2021)
90 ročný Clint ako za mlada. 5*
Pašerák (2018)
Výborný. 5*
Horečka sobotní noci (1977)
Go Travolta go! 😂
Táta je doma (2015)
Tak toto je už klasika a jedna z najlepších rodinných komédií. Vtipná, originálna, nevtieravá zábava ktorá sa dá pozrieť opakovane bez problémov. 5* bez zaváhania.
Táta je doma 2 (2017)
Je len málo pokračovaní, ktoré sú lepšie ako pôvodné filmy, ale toto je presne ten prípad: možno vďaka Melovi, ktorý je podľa mňa jeden z najlepších súcastných hercov vôbec. Vždy sa na ňom znovu a znovu rád zasmejem a tajne dúfam že natočia aj trojku… bola by to paráda. Za mňa 5*
Válka zítřka (2021)
Asi z toho hladu po corone kedy nic nebolo ale mne sa to pačilo, aj kvôli hlavnému predstaviteľovi a originálnemu nápadu. Za mna 5*
Tiché místo: Část II (2020)
Mne sa to páčilo. Za mňa 5* a teším sa na trojku 😃
Pohádky na dobrou noc (2008)
Sranda, asi aj preto, že tam hrá Adam ... za mňa 5*
Ďábel (2020)
Stupidna americká stredozapadná dokumentárna nechutná gangstersko - spiritisticka zlátanina bez ladi a skladu. Opäť raz príklad ako hodnotenie csfd klame. ODPAD!
Nula nula nula (2020) (seriál)
Dost dobre, mne sa to lubilo. 5*