Recenze (45)
Zmenšování (2017)
2,5* Nápad dobrý, 2. Hvězda za Matta a první půlhodinu a půlka za pár zábavných zcének. Nemůžu si pomoct, ale zbytek byl příběhově docela o ničem.
Captain America: Občanská válka (2016)
Předchozí díly mi přišly lepší, ale to tak většinou bývá, tak když na to nebudu brát ohled, tak efekty byly super, docela jsem se i zasmál, příběhově zase trochu něco jiného než avengers, nebo captain america, jen dějově to bylo trochu slabší. ZÁVĚR: film se mi líbil, ale marvel už natočil lepší :)
Hledá se Dory (2016)
Jako je mi 17, ale normálně mě to bavilo a čekal jsem až do konce zda je najde či ne. Pohodová pohádka na nedělní lenivé odpoledne.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Opravdu úžasná pohádka obsahující trochu horroru a ke konci i trochu romantiky. Styl jako Karlík nebo Alenka, což mě od režiséra nepřekvapilo a bylo to lepší než jsem čekal.
Vietcong: Real Life (2016)
Peťana na YT sleduji už delší dobu a pořád má čím překvapit a toto je další příklad. Opravdu nechápu hodnocení třeba pana Punkermana a podobné komentáře, je jasný že by měl pod 20%, kdyby se to srovnávalo s normálnímy filmy, musí se to brát jako amatérský minifilm s minimálním rozpočtem. Za mě to teda bylo povedené.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Film se mě velice líbil, záporák supr, efekty supr, dokonce i příběh měl smysl a to jsem myslel, že po několika dílech to bude kravina.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Parádní, povedená, hezky zpracovaná pohádka, která pobavila. Doufám, že bude 2. díl.
Babovřesky 3 (2015)
Na pár dobrých hlášek, byl film tak nějak o ničem, narozdíl od prvního dílu.
Chose Cooking The Movie (2015) (amatérský film)
Povedený minifilm Petře a spol :)
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Kdyby to šlo tak dám 3,5*, ale jedna si zaslouží za děj a dvě a půl za humor. Film se mi líbil :)