Poslední recenze (19)
Black Adam (2022)
Nedokoukáno, nemám na to nervy...
Eternals (2021)
Další filmy s minimálním důrazem na emociální rovinu diváka, s postavami jsem se naprosto neztotožnil a bylo mi vlastně jedno jak trpí, protože mé utrpení bylo několikanásobně větší. Film rozhodně nezklamal v hodnocení korektnosti, jsem za to rád, ale někdy působí komicky jak se filmaři snaží dostát svého :).
Predátor: Evoluce (2018)
Jsem věrným fanouškem filmu Predátor z roku 1987. Ač jsem tento film zhlédl několikrát, stále mě dokáže učarovat svou atmosférou, skvělým soundtrackem a výkony herců/neherců, kteří ze sebe vymačkali maximum. Film Predátor: Evoluce (který kreativní inteligent si přidal evoluci?) ve mě vyvolal směs odporu a smutku. Upřímně si nechci zvykat na to, že filmy jsou jen skládankou náhodně složených akčních scén chatrně propojených dějem. Postavy lechtají diváky lascivním humorem, který možná osloví jedince v pubertálním věku, ale mě to upřímně vtipné nepřišlo. Co mi ovšem přišlo vtipné, byla zručnost paní profesorky, zjevně členky kartelu, která ovládala střelbu a taktický boj na jedničku. Také "space dogs" se autorům povedli a já se slzou v oku zavzpomínal na poč. triky 80. let. Posledních cca 20 minut filmu bylo již nevkusnou parodií a proto mi nezbývá než udělit krásných 25%. Upřímně, kdyby režisér sáhl po vlastním nápadu mohl z toho být relativné úspěšný televizní film a hodnocení by nebyla tak krvavá. Zdravím všechny, kteří hodnotili 5 body, kloubouk dolů.