Recenze (119)
Bez soucitu (2010)
Klidně si mě ukamenujte, ale mě se to líbilo od začátku do konce jízda u které jsem se bavil a rád se kdykoliv podívám znovu.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Podle hodnocení tady jsem se na film docela těšil, ale po zhlédnutí hrůza. Tohle a hodnoceni 73% ani náhodou. Větší kravinu už jsem dlouho neviděl.
Souboj Titánů (2010)
Kvalitu a originalitu původního díla to nemá a kdo si myslí že 3D efekty je vše, tak toho hluboce lituji. Původní film jsem viděl snad milionkrát a tento snímek mu nesahá ani po kotníky.
Mikulášovy patálie (2009)
Na knihu to bohužel v žádném směru nemá.
Poldové (2010)
Super komedie, plus nějaká akce navíc co si od tohoto žánru přát víc. Navíc překvapivě film netáhne Bruce Willis, ale Tracy Morgan.
Julius Caesar (2002) (TV film)
Velmi příjemné překvapení, na které se rád znovu podívám
Otázky Václava Moravce (2004) (pořad)
Super diskuzní pořad, ale na filmové databázi nemá co dělat!!!
Avatar (2009)
Úžasný zážitek a 3D jízda u které vám nebude líto ani jediné koruny za vstupné a při závěrečných titulcích začnete přemýšlet kdy na Avatar půjdete znovu.
Terminator Salvation (2009)
Velmi úspěšné pokračování které neztrácí nic ze svých předchůdců. Navíc se konečně dostáváme do budoucnosti. Jediná velká výtka je návaznost na třetí díl.
Přímý kontakt (2009)
Opravdu příšerné a srovnávat to s Béčkovým filmem by bylo ještě přechvalovat