Recenze (4 593)
Němá tajemství (2023)
Drama s kriminální zápletkou. 70%
Kurz manželské touhy (2021)
Zcela průměrné, ale herci to zachraňují. 60%
Po čem muži touží (2018)
Tak dvě hvězdy jsou za Polívkovou. Jinak to celkem ujde.
Princezna zakletá v čase (2020)
Na hromnice o den více je lepší.
Bábovky (2020)
Místy dobré, místy ne úplně uvěřitelné. Postavy trochu neživotné...
Národní házená (2022) (seriál)
Nakonec docela prima. Po třech dílech se to překlopilo do plusu. 70%
Zelený svět (1996)
Ten film není klasicky natočený romanťák, ale ani dobrý nezávislák. Uvízlo to někde mezi a bohužel to není dobře. Nějak tomu chybí vtip a šmrnc, i když se Kevin snaží. Nesedlo mi to. 60%
Lost Highway (1997)
Myslím, že se jedná o hodně dobrý film. Jde jen o to, v jakém rozpoložení se člověk na film dívá. Takže někdy sedne, někdy ne. 80%
Srážka s láskou (2019)
Ani Charlize Theron, která snad dokáže všechno, nedokázala vyplnit prázdnotu kolem Setha Rogena. Tento neherec šířící frustraci a betnaděj, u některých vzbuzuje lítost až sympatie. Pak by se ten příběh možná mohl i líbit. Pro mne se jedná o trapnost, která měla sice potenciál, ale odvyprávěno je to naprosto strašným způsobem. 30%
Anděl smrti (1998)
Denzel je prostě mizerný herec. Nedokáže filmu dát potřebnou atmosféru, jelikož sám charisma zcela postrádá. Ten film by mohl být naprosto bezchybně napsaný a natočený, ale Washington by ho stejně spolehlivě zabil svou přítomností. Nepovedlo se to. 50%