Recenze (562)
Wimbledon (2004)
Tenis je môj najobľúbenejší šport a som rád, že ktosi zabŕdol aj do tohto športu, aj keď v podobe romantickej komédie. Čo na tom, že tenisové zápasy boli spracované vrcholne nerealisticky, dobre sa na to pozeralo. Krajina vzniku= svieži humor, plus dobrí herci=****
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Čo napísať do komentára k filmu, ku ktorému už bolo všetko povedané? Napriek tomu, že film nepatrí do mojej osobnej top 10, je to bezpochyby jeden z najlepších filmov a vždy si ho rád pozriem. Dokáže mi zdvihnúť náladu, dokáže ma rozosmiať("Advokát to posral.") i rozplakať. Človeku sa ani nechce veriť, že film má 142 minút, lebo pri tomto filme minúty ubehnú vždy veľmi rýchlo...
Veronica Mars (2004) (seriál)
Skvelý seriál, proti ktorému by mohli niektorí namietať, že je sem tam detinský- a v prvej a druhej sérii to tak naozaj bolo...Tretia séria však bola vynikajúca(zhltol som ju v jednom kuse) a o to viac ma mrzí, že Veronicu zrušili. We'll miss you Veronica. R.I.P.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Dear ČSFD. Ladko has had this commentary erased from his memory. Please never mention this commentary to him again. Thank you. LACUNA INC.
Úplné bezvětří (1989)
Neskutočne napínavý thriller sa dá rozohrať aj s dvomi ľuďmi na palube lode...Film je naozaj veľmi napínavý a aj keď koniec je trošku pritiahnutý za vlasy, vôbec to nevadí. Keď ste to ešte nevideli a zachytíte to niekedy v telke, niet čo váhať.
Titanic (1997)
Na toto som bol asi 5 krát v kine(pomohol som k rekordným celosvetovým tržbám:)) a vždy som mal veľké problémy udržať slzy...Vždy sa proste nechám rád dojať týmto filmom. Pre mňa asi najlepší romantický film.
Threshold (2005) (seriál)
Zrušený seriál a ani sa veľmi nečudujem. Začiatok bol síce veľmi sľubný(priam až hororový), lenže seriál rýchlo skĺzol k schématickosti a začal rýchlo nudiť. Z podpriemeru ho vytiahlo len pár slušných invazívnych scén a celkom slušní herci. Aspoň, že to bolo tým snom Caffreyovej v poslednej časti ako tak ukončené.
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Pár nechutných scén(polievka) plus hláškujúci "šerif" to zdvihli na priemer.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Kultový akčný film, na ktorý sa môžem pozerať dookola a asi ma nikdy neomrzí...(a že som ho už videl aspoň 20 krát...:))
Tělo na tělo (2002)
Tu je škoda slov, toto by som nekúpil ani do TV...Fuj.