Recenze (78)
Trainspotting (1996)
Who needs reasons when you've got heroin?
Billy Elliot (2000)
Na doporučení filmů od ségry nedám snad nikdy dopustit! Nádhera.
Deník Bridget Jonesové (2001)
Renée Zellweger a její bombarďáky + Colin Firth a jeho svetr s jelenem :-D jeje co k tomu dodat? Moc povedená komedie!
Dr. House (2004) (seriál)
Kolik seriálů z nemocničního prostředí už tady bylo? Ale House to je úplně jiný kafíčko. Ach ta bezcitnost a sarkasmus ;-)
Shrek (2001)
Blue flower, red thorns. Blue flower, red thorns. Blue flower, red thorns. Man, this would be so much easier if I wasn't color-blind. I love Donkey!!! :-D
Střihoruký Edward (1990)
Kombinace Burton a Depp.. to mi prostě sedí.
Moulin Rouge (2001)
Moulin Rouge je pro mě nejlepší muzikál! Hlavně Ewan to tam pořádně odpálil. Celou dobu jsem si říkala.. sakra.. jak někdo může umět takhle zpívat?
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Pro mě jednoznačně nejlepší film o pirátech. Johnny podal jeden z jeho nejlepších výkonů.