Recenze (45)
3Bobule (2020)
Odpad, český film se v posledních letech vydal své nové dno, které se vyrovná Mariánskému příkopu. Bohužel zbytečné pokračování a čas.
Shaft (2019)
Čistá černošská komedie. Bavil jsem se, i když to bylo chvílemi už zdlouhavé. Nicméně hercům role sedly. SLJ si Shafta dal podruhé a určitě to stálo za večer strávený u TV. Oddychovka.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Docela dobrá večerní zábava. Nečekejte nic duchaplného, nejvíc mi to připomínalo Bláznivou střelu po Česku. Není to tak extrémní, ale vtipné a film tak uteče raz dva. Zápletka a pachatel jsou jasné hned ze začátku, ale není to na škodu. Myslím, že si to i herci užívali. Za mne je to průměr a až to bude v tv, tak se rád podívám narozdíl od Kameňáku.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Neurazí, nenadchne. Oddechovka na všední večer.
Román pro pokročilé (2019)
Jedna hvězdička, snad za to, že jsem to vydržel shlédnout až do konce a nevytáčelo mě to vyloženě. Někdo již zde podobný názor napsal. Bohužel je to snímek, který když neuvidíte, tak se nic neděje. Mezi skvosty české a světové kinematografie to jistě patřit nebude:-C
Vezmeš si mě, kámo? (2017)
Oddychovka, dobře jsem se bavil. Francouzské komedie vždycky mají něco do sebe.
Zmenšování (2017)
Ústřední myšlenka dobrá, proto jedna hvězda. Celým dílem se nenápadně táhne myšlenka zachránit planetu. Scénáristi se toho měli držet a vyplnit heslo: Save the planet, kill yourself.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Opět jsem se výborně bavil. Kdo byl spokojen s prvním dílem, tak dostane stejnou dávku zábavy. Pravda je, že zrovna již není zcela originální, ale rozhodně stojí za to vidět.
Sněhulák (2017)
Dvě hvězdy a to jen proto, že je to Jo Nesbø.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Už by je neměli točit. Bohužel.