Recenze (253)
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
Zábavná podívaná, ale dlouho to nevydržím - bojim.
Stranger Things - Kapitola druhá: Vecnova kletba (2022) (epizoda)
Celkem rychlé uvedení záporáka, dobrý.
Stranger Things - Kapitola pátá: Projekt Nina (2022) (epizoda)
Jediný napínavý na tom začíná bejt souboj o nejnudnější storyline.
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizoda)
Dobrej začátek. Uvedení do děje.
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizoda)
Zatím nejlepší díl.
Stranger Things - Kapitola šestá: Do hloubky (2022) (epizoda)
Zatím vede Hopper.
Stranger Things - Kapitola třetí: Monstrum a superhrdina (2022) (epizoda)
Trochu to začíná skřípat.
To nic, drahá (2022)
Veliká škoda. Chyba především dramaturgie a tak podobně, nikoliv herců!
Black Widow (2021)
Slušný.
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Ty poslední Star Wars věci se oproti těm Lord of the Rings daří výrazně víc.