Recenze (253)
Hra o trůny - Vichry zimy (2016) (epizoda)
Co dál?
Tichá párty (2019)
Nic moc jsem od toho nečekal, ale nakonec to bylo vlastně docela zajímavé a načasováním se to hodilo ke kauze Dominka Feriho. Pěkně se to zlomilo tak v polovině a mělo to následně spád...
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Patos, no. Asi jsem to nechtěl takhle. Vůbec se nezapojovali Chandler a Monica. Pokus o přiblížení aktuálnímu divákovi moc nevyšel.
Útěk z vězení - Série 1 (2005) (série)
Ahoj, láska. Doufám, že se máš dobře! Jestli ne, tohle ti snad zvedne náladu.
Kill Bill (2003)
Sorry.
Králíček Jojo (2019)
No, tak jo. Super je to. Poselství filmu, že náckové byli taky lidi je celkem jasný. Změny tempa nejsou na škodu. Baví mě hlavně ten vizuál. Na nic si to nehraje. Ocenil bych více vtipu na účet Hitlera.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Ty jo, tak to je velká slabota. Viděl jsem teďka extended verzi a nechápu absolutně, proč existuje. Nebo jakoby obecně ten film je trochu zbytečný. Uplně trapně to těží z dokonalosti trilogie Pána Prstenů. Akorát je to celý uplně mimo. Četl někdo vůbec ten scénář než to šli točit? Nevypadá to. Zbytečně vyhozený miliony.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Nejlepší český seriál.
V hlavě (2015)
Dobrý, ale těsně 5 hvězd.
Dabing Street - Studio B (2018) (epizoda)
Velká škoda, že jim to nevyšlo. Tentokrát zazářil Neužil.