Recenze (253)
Shrek 2 (2004)
Po jedničce zklamání.
Kong: Ostrov lebek (2017)
To je teda... velký špatný, no.
Captain Marvel (2019)
Zase takový ten film, který musí nějak dopadnout a všichni vědí jak. Hraje se tedy jen o to, jestli udržíte divákovu pozornost až do chvíle, kdy se to stane. Tady se to povedlo. Fakt mě to bavilo. Ale na druhou stranu, to byl jeden z těch filmů, kde jsem docela předpokládal i zápletku (opět tedy i díky tomu, že jsem znal 'budoucnost' toho filmu). Pak ale nedává moc smysl, proč se nějak nedomluvili lépe, dřív, nedošlo by k tolika ztrátám. No nic, to je prostě složité, ale i tak mě to moc bavilo a určitě se na ni těším v Avengers: Endgame. Akorát konstelace sedaček, dveří, sluníčka a plátna byla taková, že když barbaři odcházející v sekundě počátku titulků nechali otevřené dveře, kterými sluníčko krásně ozářilo plátno, na kterém jsem hledal krásné umělecké titulky, potažmo potitulkovou scénu, kterou jsem také mimochodem odhadl.
Dálniční hlídka (2019)
Jako vlastně nuda. Vzhledem k tomu, že se jedná o film zobrazující historické události, o kterých tak nějak všichni víme, jak skončí, čekal bych, že nám nabídne něco víc než dva chlápky v autě. Čekal bych, že se více rozvine jeden nebo druhý charakter ale ne, od začátku do konce je to stejné. Jede si to v klidu, nic moc se nemění, není to extra drama... čekal jsem víc.
No není to romantika? (2019)
Dělá si to prdel z romantických klišé, do kterých se to na posledních deset minut docela zásadně potopí, ale furt je to sranda. Jedna z těch lepších. Znovu to vidět nepotřebuju.
Protivný sprostý holky (2004)
Klasická romanťárna, nic extra. Ta hlavní ma nějak obří kozy.
Black Mirror: Bandersnatch (2018)
Je to první film, který jsem podobného druhu viděl. Pro mě tak první půl hodina opravdu zajímavá. Po hodině, kdy se vracíte v ději (nebo vlastně nevracíte) a ono vám to dává jiné možnosti, tak mě to celkem přestalo bavit, ztratilo to drive a rozhodování bylo již motivováno spíše chutí to už dokončit, než opravdu zjistit, co by kdyby...
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Celkem creepy přijít po zhlédnutí tohohle dílu na ČSFD a dát tomu 4 hvězdičky.
Černé zrcadlo - Bílé Vánoce (2014) (epizoda)
Jeden z nejlepších a skoro nejděsivějších dílů, co jsem zatím viděl. Ono 'Nothing is worse than something' mi přijde totálně skvělé.
Někdo to rád horké (1959)
Černobílá klasika, Marilyn vypadá velmi dobře, ale překvapivě vyzývavé šaty již v takové době?