Recenze (253)
Stranger Things - Kapitola pátá: Projekt Nina (2022) (epizoda)
Jediný napínavý na tom začíná bejt souboj o nejnudnější storyline.
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
Zábavná podívaná, ale dlouho to nevydržím - bojim.
Stranger Things - Kapitola třetí: Monstrum a superhrdina (2022) (epizoda)
Trochu to začíná skřípat.
Stranger Things - Kapitola druhá: Vecnova kletba (2022) (epizoda)
Celkem rychlé uvedení záporáka, dobrý.
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizoda)
Dobrej začátek. Uvedení do děje.
Vikingové (2013) (seriál)
Celkem nuda.
Dinosaurus (2000)
Jeden z nejlepsich animáků.
Sebevražedný oddíl (2021)
Uplně jsem to minul a je to fakt bomba.
Šarlatán (2020)
Skvělé výkony obou hlavních protagonistů.
Smrt na Nilu (2022)
Moc dlouhý - pomalý start, ale je to takový odpočinek pro začátečníky. Vraha jsem mimochodem odhalil!