Recenze (148)
Autopohádky (2011)
Nebýt spojovacího příběhu a divné poslední pohádky, mohlo být víc jak 3*.
Blonďatá bestie (2011) (divadelní záznam)
Takový potenciál a tak nevyužitý. Ivánku, kamaráde... to nesahá ani po paty
Býčí šíje (2011)
Steroidy jsou špatné...áááno
Captain America: První Avenger (2011)
TO néé, tak přehnaná komixovost je i u filmu podle komixu na škodu. Akce byly velkolepé, hrdina správně nadlidský, zloduch správně zlý a ještě to spojení s nacisty...mohlo to být na 5* ale tupost,trapnost a blbinky jako Heil Hydra a hajlování oběma rukama, nebo štít na motorce.. no, prostě, dalo se na to dívat, ale víc jak 3* si nezaslouží.
Co ty jsi za číslo? (2011)
Nenáročný, ale vcelku zábavný film. Pár scének rozesměje a nenudí to ani mimo ně. Nebýt tak velké předvídatelnosti a mít lepší konec, dám 4*
Cougars, Inc. (2011)
Vždyť to nebylo tak strašné, pohádka pro loosery o tom jak si vrznout a ještě tím vydělat prachy. Nic převratného ale ani propadák, klasické krásné slabé 3*
Czech Made Man (2011)
Tohle nebyl film v klasickém slova smyslu se začátkem prostředkem a koncem, zde bylo vše jen vyprávění extrémních historek Janem Budařem.Zajímavé scény, zábavné zážitky, ale takové přeumělkování mi nesedlo a zas tak nebavilo. Lepší 3*
Čapkovy kapsy (2011) (seriál)
Hezké, jak by ne, je to Čapek! Zapisoval jsem si hodnocení ke každému dílu zvlášť a krom několika málo dílů, které byly slabší, všechny hodnotím vysoce. Po vytvoření průměru ale vychází 3*...howgh:)
Čas hrdinů (2011)
Nenechte se odradit poměrně nízkým hodnocením, vůbec to nebylo zlé! Nějaké ty nelogičnosti, komornost, divná hudba atd. jsou jen malé nedostatky. Komando v Norsku proti SSákům s tajným úkolem, tohle já můžu-3,5*
Drive Angry (2011)
Nechybí v tom popisu mezi Thriller / Akční / Fantasy i komedie? Když ten film berete jako parodii, tak je to na 3*, brát to vážně tak max na 1*. Šoustání, zpomalených záběrů na zabití a nadpřirozené síly je tam nějak moc na vážný akčňák. Slabší 3*