Recenze (312)
Pěnička a Paraplíčko (1970)
Dost nudné i přes slušný herecký part tak výtečných herců, dříve manželů, jakými jsou Bohdalová & Brzobohatý. Vacátko a jeho mordparta jakoby stála v pozadí tohoto "milostného dramatu". Jedna hvězdička za pilotní písničku p.Zímy. Druhá za kameru. "Hříšní, hříšní, hříšní viníci...
Pozor, vizita! (1981)
Hrušínský předvádí určitě jedny z nejlepších filmových kreací, které jsem měl kdy možnost vidět. Toto dílko osciluje na rozhraní melodramatu a komedie. "Náčelníkův hlavní stan" je šokantní...
Duhová kulička (1985) (TV film)
Film který mi hodně dal - naučil mne strkat sirky do cigarety svýmu tátovi, jenž se i díky tomuto odnaučil kouřit, ...naučil mne balit ženský, ...ehm, to už je ale let, co jsem tenhle film naposledy viděl :) ... výborný L.Tokoš.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Dle mého názoru jedna z nejvtipnějších českých komedií. Myslím si, že život na vesnici byl touto komedií podchycen v celku věrohodně a civilně (až na některé momenty). Rozhodně lépe než pozdější "...erotika". I po tolika letech se většině fórům stále směji. Růžičková s Třískou jsou skvělí, jako by v tom domě žili od nepaměti...Jsem si ale vědom, že jdu proti proudu všeobecného mínění. Je to také asi tím, že obec Hoštice znám velmi dobře, a vůbec k celému kraji kolem, mám zvláští citový vztah.
3 nindžové v zábavním parku (1998)
...6-ti letý klučina, který dává do těla dvěstěkilovýmu pořízkovi, a kterého dokonce dokáže skolit, ...prsatá štíhlá blondýna vrazila panu Hoganovi pěstí a ten upadl do bezvědomí ...... a takové "perly" tam jsou celý film. Ne, na pět hvězdiček to skutečně není... Nedoporučuji ani jako studijní materiál pro idiocii
Smrtonosná past (1988)
Asi jeden (nebo jediný?) z mých nejoblíbenější amerických akčňáků. A v mém případě, to je co říct...
Cliffhanger (1993)
Nerealistický scénář, dialogy a samotné herectví jakbysmet! Na horách lidé umírají pádem do hlubin, umrzají, ztrácejí se, ale nestříjejí se. Uctěme památku Češky, která zemřela tento pátek (9.7.2004) v Chorvatských horách. V r.1993 byl tento film US akademií právem vyhlášen jako nejhorší počin roku...
Titanic (1997)
...je to tragédie... teď nemyslím loď, anóbrž film. Velké fyzické a duševní vypětí, zmatek, potápějící se loď, voda, sůl, ale naše hlavní hrdinka má stále perfektní účes, make-up stále drží...no nic...možná zaujatý pohled na tuto nákladnou blbinku. Nemám nic proti rekonstrukci jakýchkoli historických událostí, ale toto...? Jedna * jen za efekty.
Jeden hot a druhý čehý (1978)
Pro mne jasně nejlepší komedie Funese a jedna z nejlepších komedií vůbec. Patří do mých TOP 20. Nabitá hláškami až po okraj. Výborná skeč je, jak si na maškarním bále nasadí masku sebe samotného. Vše v tomto snímku je aktuální i dnes, nota bene zde cítím určitou parafrázi se současným děním hlavně u nás v ČR. Viz jasný střet zájmů mnoha politiků (nejen komunálních).
Mistři gagu (1985)
Málo známá komedie o komedii uváděná kdysi pod názvem (překlad z originálu) "Mistři gagu". Originální snímek mi utvrdil zjištění, že je stále možné vymýšlet nové a nové gagy, nové eskapády, nové vtipné situace. Člověk by si řekl, že všechny nápady jako pobavit diváka byly už dávno vyčerpány, opak je pravdou. TOP 10!