Recenze (29)
Light & Magic (2022) (seriál)
Po zhlédnutí tohohle dokumentární seriálu si nejsem jistý jestli seriál nebyl dělaný jenom digitálně bez herců. 😀 Jako dokumentární seriál je dělaný fakt dobře, krásně to ukazuje že ILM se povedlo ve filmu udělat revoluci víc než jednou a že bez toho studia by i jiné věci ve světě vypadali asi jinak a nebo by neexistovali.
Terminátor: Temný osud (2019)
musím dát 5 hvězdiček už jenom protože film si nezaslouží 67% je rozhodně o hodně lepší než genisys který má 64%
Silicon Valley - Exit Event (2019) (epizoda)
Škoda že do posledního dílu nedalo i TJ Millera, ale žalobce super lépe to snad uzavřít nešlo. Mohly třeba alespoň naznačit že by Richard měl něco s Monicou
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
na papír napíše H a stoupne si na něj a kozy někde sežene taky.
Demolition Man (1993)
Vražda, smrt, zabití
Šťastný den (2010)
zajímaj počit člověk by u tohohle filmu přemýšlel co by udělal on
Expendables: Postradatelní (2010)
Expendables je relativně dobrý film, hlášky parádní, akce tam je, krev jak z CoD, Obsazení parádní a že se setkaji tři legendy akčního filmu v jedné scéně snad nikdo nečekal do tohoto filmu. Jak tam Sly a Arnoldem vtipkují to nemá konkurenci a na závěr některý scény tam byly zbytečný
Hráči (1998)
jeden z filmu o pokeru.
Rychlá rota (2022)
Tvůrci se snad snažili dát poctu všem druhům animáků a animace co na západě udělali.
Loki - Velké poslání (2021) (epizoda)
nejlepší start Marvel seriálu zatím