Recenze (1 133)
#annaismissing (2023)
Naštěstí upozaděný apel na bezpečnost na internetu tu dává prostor tomu, aby vznikl solidní thriller. Scénář si dobře hraje s divákem a ač to místa působí stylizací jako béčkový skandinávský thriller, funguje to divácky a to je hlavní. 7/10
Oppenheimer (2023)
Není to nejlepší Nolan, o tom žádná. První dvě hodiny jsou spíše standardní biopic přeplněný hereckými hvězdami, které tam ale většinou nemají prostor ani zazářit vedle Cilliana Murphyho. Poslední hodina naprostý režisérský peak. Barbie still > tho. 9/10
Barbie (2023)
Geniální self-aware satira složená z xy dobrých malých i velkých režisérských rozhodnutí, ve které Greta Gerwig dokazuje, že je schopná utáhnout i větší studiové filmy. Superhero movie next? 10/10
Idol (2023) (seriál)
Nic ve zlým (2023)
Fajn showcase pro komedické skills Jennifer Lawrence, dobrá letní oddechovka, která nemá ambice být nic víc, ale cením, že nikdy nejde pod laťku nevkusného humoru. 6/10
Jak jsem poznala tvého otce - Série 2 (2023) (série)
Dost jsem doufal, že se druhá řada poučí z té první a nějak se ustálí a najde. Nestalo se. Stále nemastné a neslané s nevybroušeným humorem. Je to jen kousek od toho, aby to fungovalo, ale nefunguje a já už tomu další šanci dávat nebudu. 4/10
Vědma (2023) (seriál)
Já jsem fakt chtěl, aby to bylo dobrý. První dil mě navnadil na artové evropské fantasy, ale pak to jde jen z kopce. Ne dobře zahrané, nepochopitelně dabující některé Slováky no a hlavně příběhově nudné. 4/10
Medvědi tu nejsou (2022)
Trošku meta, trošku komedie, trošku dramaticky málo gradované, ale vždycky uvítám nahlédnutí do kultur, do nichž ani skrz filmy často nevidím. 6/10
Bezejmenní (2023)
Silnější příběh než zpracování, ale vlastně mě více bavil film v částech, kdy se pátralo po identitách, než když se řešila důležitost této práce. 7/10
Monika (2022)
Milé vztahové rodinné drama, který se neubírá do trans-film klišé a to je dobře. 7/10