Recenze (450)
Mr. Bean - Odpal, pane Beane (1995) (epizoda)
Prádelna si zaslouží pětku, je to skvělá klasika, ale minigolf mě nikdy až tak úplně nebral.
Moje krásná učitelka (2011)
Jednoduché, předvídatelné... Ale proč vlastně ne? Někdy je takováto oddechovka vlastně velmi milá.
Dva bratři (2004)
Musím říct, že mě dlouho žádný film takhle nerozsekal. Bohužel si nedělám iluze, že se ta krutost na zvířatech neděje, to bych filmu dal snad jednu hvězdu. Film je naprosto excelentní, i přes tu slzu v oku.
V zajetí démonů (2013)
Skvělej film, kdy jsem celý film skoro nedutal a čekal, co bude dál. Je tam i pár lekaček, pár scén, kdy to naopak divák čeká, ale žádná se nekoná. Za mne skoro dokanalej film, který trochu zkazila poslední čtvrtina, kdy jsem od filmu čekal asi trochu víc a bohužel....
Nepřítel státu (1998)
V té době, kdy byl film natočený, to musela být naprostá bomba. Napětí celý film, úžasný spád, výborné herecké výkony. Smutné na tom je, že se tohle běžně děje, kór v dnešní moderní době. Za mne horších 5.
Argo (2012)
Poutavý film se skvělou atmosférou, výbornými hereckými výkony a výbornou režií.
Místo u moře (2016)
Příliš roztahaný film, místy mírně nepřehledný co je současnost a co vzpomínky. Na druhou stranu skvěle mrazivě natočený s realistickou atmosférou. Za mě 4-.
Nebezpečné vztahy (2016) (pořad)
Tomu snad nikdo kromě důchodců snad ani uvěřit nemůže. Určitě ne normálně smýšlející člověk, který má všech 5 pohromadě a hlavně který vidí ty mizerné herecké výkony.
Takhle tu žijeme! (2018) (pořad)
To snad nemyslíte vážně? Po nebezpečných vztazích další podobný pořad, na který se snad můžou nachytat jen důchodci, že je to vše reálné. Bravo Barrandov.
12 opic (1995)
Tak zdlouhavý a nudný film, kde je spousta nesmyslů ( a vlastně je to film o ničem ) s tak dobrým hodnocením jsem dlouho neviděl. Bohužel i herecké výkony o ničem.....