Recenze (444)
Anatomie pekla (2004)
Tento snímek je opravdu k zamyšlení...Ano, měli bychom se všichni zamyslet nad tím, kam až může lidská zvrhlost klesnout, aby dokázalo toto "dílo" natočit a vydávat to za "umění"..Opravdu je to celé postavené na vodě a absolutně se film rozchází s avizovaným žánrem!Už vůbec jsem nepochopil název filmu..sečteno a podtrženo: jeden z nejhorších filmů, které jsem kdy viděl..taková blbost se jen tak nevidí!!!Jestli máte odvahu, přesvědčte se na vlastní oči..:)
Na Západ (2005) (seriál)
Předně bych ocenil nádhernou výpravu celé série...Je potřeba si stále uvědomovat, co se v amerických dějinách stalo a co jsou dnešní "američané" vlastně zač..z jakých myšlenkových a hodnotových tradic vycházejí...Oni se totiž zas tolik nezměnili, což je dost špatná zpráva pro zbytek světa..
Pan tělocvikář (2007)
Nebudu lhát, ale dal bych jasných pět, kdybych neměl rád TV a sport a nestudoval bych na VŠ, jak se má učitel chovat ke studentům...Ale když vše pominu, tak se přiznám, že jsem se fakt hodinu a půl bavil neuvěřitelným způsobem..Fakt hustýý.
A co když je to pravda? (2005)
Ano, tento film je prostě velmi jednoduchý a naprosto pohádkový...Ale asi právě proto jsem ho dnes, na Štědrý den, asi snesl..po všech těch pohádkách..dávám bonusové dvě hvězdy za Reese, která byla fakt k sežrání a druhá hvězda za je za toho borce z knihovny..ten byl fakt cool...:-D
Dr. House (2004) (seriál)
Tak tahle záležitost se stává pomalu živoucí kultovkou....dr. house prostě mohu pořááád..;)
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Vždycky jsem se s rodiči těšil, co příjde v dalším díle...trocha nostalgie, já vím..;)
Bobule (2008)
Romantická, letní komedie, kde se ze zlobivého chlapečka stává věrný, zamilovaný "hrdina"...Na první pohled typické, neoriginální!Na druhou stranu...krásná Morava, český film, zajímaví (nepříliš známí) herci, a Atentát od Kryštofa...4 hvězdy!
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Celý film jsem na něco čekal a nakonec zase nic nepřišlo...:( Kouzlo prvního dílu je naprosto jiná liga...nečekejte, že se budete smát! Vůbec mi nepřijde, že by se jednalo o komedii, neb starým hláškám jsem se smál prvních deset minut a pak už nič..Možná by to chtělo druhé shlédnutí, ale zatím nevím, co si mám myslet...
Bestie (2003)
Některé pasáže jsou spíše komedií...ale v některých pasážích můžeme najít zase starého Seagala a jeho aplikované aikido..vychází z toho dvě hvězdy..
Prolomit vlny (1996)
Určitě film stojí za to, aby byl alespoň jednou viděn...ať si každý udělá obrázek sám!Z mého pohledu oceňuji zajímavou výpravu, propracovanou kameru a herecký výkon Emily Watson, která měla dostat jasně oskara..Příběh je svým způsobem zajímavý, ale mě se nějak zvlášť nedotknul..na můj vkus moc rozjímaní a vtažení víry v takové míře, že už mi věčné (bezduché) rozmluvy s Bohem začaly vadit...:(