Recenze (444)
Mistři (2004)
Dekadentní pohled na českou mentalitu, která rozhodně pro nás rozhodně není žádným komplimentem..Jak řekl jeden z největších českých historiků všech dob..."Jsme banda fanoušků a ne národ v pravém smyslu slova"...:(
Collateral (2004)
Naprosto úžasný thriller, který si diváka svou dynamikou naprosto získá..Jak píše Boss321..v dnešní době je příjemné, vidět thriller, kde není milion efektů a všechno tam nelítá do vzduchu..Výborné herecké výkony, skvělá režie, zajímavý příběh!Bravo
Goyovy přízraky (2006)
Očekávání bylo veliké..o to větší přišlo zklamání z filmu!Oceňuji slušné herecké výkony a to zejména Natalii "po 15 letech" a také některé scény s Stellanem Skarsgårdem..Druhá hvězda je za to, že i tento film ukazuje, že církev spáchala v dějinách lidstva neodpustitelné činy, na které se dnes hodně zapomíná..:(
Legendy z Dogtownu (2005)
Miluji filmy, které se realisticky vracejí do 60. či 70. let...Skvělá hudba, atmosféra doby, zajímavý příběh, skvělé herecké výkony (H. Ledger)...pro mne za 5 hvězd!!!
Olověná vesta (1987)
Anoo...tak toto je silný zážitek..v prní části oceňuji výborné herecké výkony a vývoj psychologie postav. Občas jsem opravdu nevěřil vlastním očím a uším a postupně jsem očekával a tušil jsem, jak tato zápletka dopadne..Druhá část je zajímavá v pasáži, kdy reportéři dělají rozhovory s vojáky přímo na frontě..vsadil bych se, že se jedná o autentické záznamy zblblých amíků z vietnamské války...Nechť se lidstvo poučí!:(
Casablanca (1942)
Úžasný film..Vše již zde bylo řečeno. Klasika, která i dnes nezklame!!!Je pro mne fascinující fakt, že film byl natočen uprostřed války..Filmový zážitek.
Made in Hungaria (2009)
Tak rozhodně se jedná o vtipnou záležitost. Na druhou stranu je pro českého filmového fanouška velice těžké ocenit námět-nápad, který v Čecháš už dávno vznikl a uspěl..Ve srovnání s českými muzikály či s filmy z dob socialismu se toto prostě nedá srovnat. Jednoduchý (občas nezajímavý) příběh vynahrazuje super hudba, několik povedených vtípků a hlavně fakt, že se jedná o skutečnou událost..i tak to vidím pouze na tři hvězdy!Co říkáte?
Mamma Mia! (2008)
S přihlédnutím k žánru a k ambicím filmu, musím dát jasných pět hvězd...Je to opravdu velice odlehčený, pozitivní, inspirující film, který dělá v dnešní době reklamu nejen legendární hudba od "švédské čtyřky"..;);)Doporučuji...
40 dnů a 40 nocí (2002)
Ne ne..toto je opravdu nič..
Volání o pomoc (2007)
Naprosto úžasný film..Doporučuji trochu náročnějším divákům, ale naprosto dechberoucí Adamova role a brilantní výkon Dona Ch. si získají srdce každého skutečného filmového fanouška..;)