Recenze (444)
Kam orli nelétají (1968)
Svým zájmem o historii jsem měl k válečným filmům vždy blízko...Tento snímek jsem poprvé viděl relativně pozdě, ale naprosto jsem se do něj zamiloval...Strhující děj a výborný Burton s mladým Eastwoodem vytvářejí záležitost, na kterou se člověk rád koukne i po padesáti letech...Po shlédnutí filmu vřele doporučuji původní příběh v knize Alistaira MacLeana, který je mnohem podrobnější a košatější..
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Krásný film se vším všudy od A do Z....souhlasím ale s Tosimem..vždycky dám přednost Forrestovi..;)
Sedm (1995)
Další z řady kultovek...Neuvěřitelný film, který bere dech!!!Působí také trochu výchovně, co myslíte?:)
Million Dollar Baby (2004)
Pokud mě film rozpláče (v pozitivním smyslu slova), zařadí se do mé "síně slávy"...Jako sportovec jsem se zcela ztotožnil s hrdinkou a celý film jsem si prožil na 200%...Při vzpomínkách na závěrečné scény mám ještě teď slzy na krajíčku..