Recenze (444)
Velké vítězství (1992)
Krásný film ze sportovního prostředí...Třešničkou na dortu je samozřejmě Tom Hanks, který zahrál opět na jedničku..Strašně moc jsem fandil!!!;)
Hráči se smrtí (1990)
Přiznávám se, že mě šíleně zajímá, co se děje po smrti...Klinická smrt je možná klíčem k tomu, abychom se o tom něco dozvěděli..Shumacherův film nutí k zamyšlení..Mysteriózní.
Odpadlík (1992) (seriál)
Reno Raines je cool...jedna hvězda za něj, druhá za motorku..;)
Nebezpečná rychlost (1994)
Raději jezdím vlakem...;)
Hotel Rwanda (2004)
Tohle není film...tohle je dokument, který děsivým a přitom precizním způsobem objasňuje události, které normální člověk jen těžko pochopí..Neměli bychom zapomínat a opomíjet podobné události..Jsme vůbec lidi?
Kluci nepláčou (1999)
Hillary Swank bez nadsázky exceluje a dělá z tohoto snímku skvost...Podle mého názoru tímto filmem odstartovala svou prozatím převelice úspěšnou kariéru a já jsem si jí doslova zamiloval..
Mlčení jehňátek (1991)
Naprostá špička v tomto žánru...Dodávám, že velkou měrou díky Anthonymu, který se naprosto vžil do své "doktorské" role a sledování jeho postavy je naprostá filmová extáze..Naprostým úžasem a pořádnou husinou jsem si prošel při závěrečných scénách ve sklepě..;)Nezapomentulné...
Nenávist (2004)
Vyhlášené japonské horory jsou právem považovány za žánrovou špičku..Při pomyšlení na některé scény z filmu mám dodnes husinu..;)
Etiketa (2004) (seriál)
Nezbývá, než tvůrcům poděkovat za tento opravdu povznášející pořad...
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Tak tato záležitost mě naprosto dostala...Roztomilé, krásné, grandiózní humor (zejména scény u rodičů v Praze)..Miloš Forman forever..