Poslední recenze (35)
Thor: Ragnarok (2017)
Wau ... tak tohle mě dostalo :D smála jsem se od začátku až do konce. netradiční marvelovka, dalo by se říct. Nečekala jsem, že to bude až takhle vtipné. Mohlo tam být teda více akce, vážnosti, boje a méně předvídatelnosti. Ale polonahý Hemsworth to vše vynahradil :D Vážně jsem se bavila ... jediná chybička .. zesměšňování Hulka mohlo být lehce v menší míře :) 80 %
Milada (2017)
Nebudu film hodnotit z filmového hlediska, kde by se dalo říct, že snímek sem tam pokulhával a střih nebyl zrovna dokonalý. Zaujalo mě poselství, který tento film přináší. V dnešní době, kdy si mladá generace nedokáže uvědomit, v jak klidné době žije, je na místě. Jsme generace, která vyrůstá bez válek a v demokracii. A to co probíhalo v minulém století je hnus, nemělo by se na to zapomínat a tyto témata by se stále a dokola měly omílat... Snímek Milada může působit až přehnaně "svatým" a emotivním dojmem, ale podle mě to, co tvůrci chtěli snímkem sdělit, sdělili.
Legenda o drakovi (2015)
Mělo to opravdu kouzelnou atmosféru .. Takovouhle fantasy pohádku bych od Rusů nečekala .. zpomalené záběry a krásna hudba přidávají ještě na intenzitě prožitků jednotlivých scén. krásné ztvárnění opravdové pohádkové lásky, která přemůže všechno .. Až na zbytečně zdlouhavou prostřední část, skvělý zážitek .. 75 %