Recenze (132)
Kostlivec (2023)
Mega luxus horror s velkym H , sice bez lekaček by se to nebobešlo ale zrudička zpracovaná pěkně atmoška ušla , všechno to fungovalo , až na konci jsem si řekl že by to mohlo byt od Kinga bo to zdřejmně žralo stracho jako v IT , vice takových zpracovní .85
Po zavírací době (1985)
Už to docela hodne zestarlo, sice me na to bavilo se divat a čekat jak to dopadne , ale jinak me to nezaujalo , znova si to nepusím .
Hellraiser (2022)
Po dlouhe dobe ala horou jupscaru tady mame kousek ktery dela to co ma dělat , sice horor to je ale strach u toho nemate , nicmene atmosfera je dokonala a konečně jsem to trochhu pochopil
Insidious: Červené dveře (2023)
Docela me to bavilo , jede si to trochu jinou notu nez predchozi dily , na druhou stranu je vubec nemusite videt . Takove prijemne uzavreni serie a mozna otevreni nove :) I kdyz se nic moc nedelo byl jsem celou dobu napnuty plny ocekavani ale vysledny efekt me moc nenaschnul ale i tak 65%
To (2017)
Kdo ma rad horor , bude mit tohle jako muster vsech hororu , za mne si to udrzi dlouho misto v top 5 hororu , predevsim to vsechno funguje jak ma a po dlouhe dobe to neni jenom o lekackach ktere tam sice jsou alentuhne vam krev i ponich kdy se koukate na to co vas polekalo 85%
Ještěr (2023)
No tak tohle se povedlo, uzasne dilo az dokonce to vsem zerete , a nevite kdo a proc , do toho luxusni kamera , navrat ke starym dobrym zakladulm fimografie , prace s tim co uz vite co musite postupne domyslet odvozovat , film ktery si po shlednuti musite v hlave jeste spracovat . Dlouho me neco tak nepotesilo a verim ze to bude dozravat jao vino Toro se na to hodil neskutecne , jeho vrchol filmarstvi .A reziser si muze po tomhle kousku udelat hodne velke jmeno , budu se tesit s cim prijde 89%
Gran Turismo (2023)
Prekvapilo me ze to neprodukovalo sony picture . Zvazoval jsem jestli dat 3nebo4 * ale nakonec docela dobre zvladnuty kousek herecky i scenaristicky , No proste to klapalo jak svicarske hodinky .
Nikdo tě nezachrání (2023)
Nakonec se z filmu vyklube neco co jste zase tak upně nečekali , nicměne dalo se to , je to jeden z tech polemizačních vilmu o co tam vlastně jde , znovu bych se na to ale nekoukl
The Covenant (2023)
musel jsem dat5* ponevac v posledni dobe uzbopravdu stoji malo co za ta tak moc hvezd ,ale kruta pravda ktera nam byla zdelena na konci je opevdu krute smutana .
Jan Žižka (2022)
měl jsem z toho strach že to bude trochu blbost , ale nakonec vyzual dost dobry , když vemu v potaz ze to ma byt film hhoden vyzualu usa tak mužu za česko říct že se to povedlo .Na jedno shlednuti to ujde ,viekrat bych si to nepustil