Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Životná srdcovka se vším všudy.
Interstellar (2014)
Nikdy by som nepovedal že budem mať zimomriavky pri napájaní vesmírnych modulov. Film disponuje skvelým scénarom, vesmírnou fyzikou a herecké výkony sú naozaj kvalitné.Celé je to podpísané Zimmerovou neskutočnou hudbou. 6/5 ;)
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Skvelý film! To, že Kevin Smith to z hľadiska komédie vždy uměl nám je jasné, Ale že dokázal na pozadí “zo zadku do pusy” usadiť dôležité hodnoty ako je láska a priateľstvo tak to ma dostalo. Topka z dielne mlčenlivýho Boba, odporúčam!
Tajemná řeka (2003)
Pre mňa jeden z prvých thrillerov ktorý som videl asi pred desiatimi rokmi a zároveň jeden z najlepších ktorý som kedy videl. Stret osudov hlavných protagonistov bol podaný zmyselne-uveriteľne a páni to dali na jednotku (predovšetkým dvojka Sean Penn a Tim Robbins). V neposlednom rade treba spomenúť sprevádzajúcu hudbu Tajomnej rieky, ktorá do celej tej nešťastnej atmosféry sadla ako riť na šerbel! Rýchlych a zaslúžených 5*
Gran Torino (2008)
Hon (2012)
Počas celého trvania filmu som tam chcel proste vletieť a pomôcť. Ťažko sa sledovala tá krivda, hnev a bolesť ktorou bol Mikkelsen zavalený. Drsných 5*.
Cesta do pravěku (1955)
Haló pane Mamut! Majstrovské dielo. Tento film hltám plnými dúškami už 20 rokov. Kvality snímku, ako aj autora tu rozoberať myslím netreba. Každý srdcom dobrodruh si tu nájde svoje a pre milovníkov filmografie povinná jazda. Ako malému chlapcovi mi otec dokonca “musel” kresliť denník s jednotlivými obdobiami...
Vzhůru do oblak (2009)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Životná srdcovka se vším všudy.