Recenze (819)
Pět let (2022) (seriál)
Svěží dílko od mláďátek. Pár věcí k zamyšlení se tam určitě našlo. Upřímně nevolno se mi dělalo hlavně z nakladatelky.
Rod Draka (2022) (seriál)
GoT jsem zbožňovala, a tohle bylo co? Ne jen slabý, zdlouhavý a nudný odvárek, ale celé to bylo pojato i dosti nechutně (vředy a neustálé přikládání pijavic, mega krvavé a děsivé porody, vypíchávání očí). A když už jsem si jakž takž na Rhaenyru zvykla a zhruba tři díly se mi konečně začaly líbit, vrzli tam od druhé půlky úplně jinou herečku, ke které jsem si 4 další díly nedokázala vytvořit absolutně žádný vztah; změnili ji totiž nejen vzhled, ale i charakter (Daemon naopak zůstal stejný, dokonce ani nezestárl), což se fakt nedělá. Na konci královna Rhanyera však přeci jen začala trochu vystrkovat růžky a pochopila svoji roli, takže další sérii nakonec stejně asi šanci dám.
Falešný profil (2023) (seriál)
Jedním slovem: strašné. Nedokážu pochopit, proč si někdo myslí, že tohle někdo chce a potřebuje vidět.
Zkáza krásou (2016)
Viděla jsem to trošku po sezóně - přesto nejzajímavější bylo slyšet, jak LB mluvila o Hitlerovi jako o něžném chlápkovi, kterému se líbilo Panenství. Jinak Helena Třeštíková tomu překvapivě nedodala nic navíc, ani se na nic pořádného nezeptala; jen za ní prostě jela a stihla ji ještě naživu. LB z toho celého posezení vyšla jako chladná, egoistická a sobecká kráva, což nejspíš asi i byla.
Život pro samouky (2023)
Viděno v kině se dvěma kámoškama a aperolem, což - jak se ukázalo, byla ideální kombinace (chlápky ani intelektuální přítelkyně na to ve vlastním zájmu neberte - nebude se jim to líbit). Kino bylo jinak úplně prázdné, ale my jsme si vystačily a nasmály jsme se na týden dopředu. A Jana Plodková to zahrála výborně.
Věrná až za hrob (2022)
Mám sice pocit, že jsem něco podobného už viděla, ale líbilo se mi to. Scénář se povedl - nechápu, že někdo kritizuje, že to bylo překombinované - o to přece jde. Ale řekla bych, že cílovka jsou jednoznačně ženy po 40. Nikomu jinému se to asi líbit nebude, hlavně ne chlápkům😃
Trojúhelník smutku (2022)
Tentokrát se s Bearmeedkem neshodnu, pro mě to byl zvláštní a bizár film, který jsem ještě neviděla.
Za vším hledej ženu (2022)
Nebylo to tak hrozné, jak jsem čekala. K žehlení tak akorát. Název se k tomu nehodil vůbec.
Jako hrob (2023) (seriál)
Dávám čtyři hvězdy, protože průměrné to nebylo ani náhodou. Prostě takové španělsky krásně šílené. Mohla bych sice asi mít milion výhrad ke scénáři a jeho ukotveni v realitě, ale připadá mi to zbytečné.
Matka (2023)
Dalo se to, ale nic co by mě přikovalo k obrazovce. Můj synek utekl v půlce, na víc ho JLo neutáhla.